مدیر کل مخابرات استان گلستان؛

شهمرادی:مخابرات استان سعی بر این دارد بروز ترین سرویس ها را در اختیار مشترکین قرار بدهد

 500 سایت 3G و4G  در استان وجود دارد/وضعیت فعلی زیرساخت های استان مطلوب است

به گزارش گلستان24؛شهمرادی مدیر کل مخابرات استان گلستان در رابطه با زیرساخت های مخابراتی استان به خبرنگار ما گفت :به لحاظ زیرساخت های ارتباطی وضعیتی مطلوبی داریم و موفق شده ایم سرویس فون به عنوان سرویس روز دنیا را به مشترکین ارائه بدیم.

وی ادامه داد:620هزار مشترک تلفن ثابت، 1500نفر مشترک تلفن همراه و  5هزار مشترک شبکه خانگی نتیجه این سرویس می باشد.

مدیرکل مخابرات استان گلستان افزود:در حال حاضر حدود 500 سایت 3G و4G  در استان گلستان داریم و سرمایه گذار تلاش کرده است نقاط مهم  از جمله اکثر شهر ها و روستاهای پرجمعیت و راه ها و جاده های استان را  نیز مجهز کند.

شهمرادی در رابطه با عدم دریافت شبکه اینترنت در بعضی از مناطق گرگان ،گفت:به لحاظ قانونی ملزم هستیم که در صورت تغییر تکنولوژی از 6ماه قبل به شرکت های زیر مجموعه اطلاع می دهیم تا خدمات مناسب با این تغییرات ارائه بدهند و اگر که برخی از شرکت ها توانایی خدمات دهی به برخی از نقاط شهر را ندراند باید سرویس های خود را بروز کنند.

وی همچنین در خصوص مشکلات آنتن دهی در منطقه نهارخوران گرگان،گفت:سرویس های همراه اول از این لحاظ مشکلی ندارند و اگر که خطوط ایرانسل به لحاظ آنتن دهی دچار مشکل شده اند به خود شرکت ایرانسل مربوط است وآنها خودشان باید این مشکلات را حل کنند چرا که شرکت ایرانسل به صورت مجزا با مخابرات در حال فعالیت است.

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار