امام جمعه موقت گرگان گفت : کوتاه کردن دست رانت خواران و اخلالگران اقتصادی سبب آرامش بیشتر جامعه می شود.

آرامش بیشتر جامعه با کوتاه کردن دست رانت خواران

به گزارش گلستان24؛حجت‌الاسلام لیوانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر گرگان افزود : دولتمردان باید بیشتر توجه کنند و با سر و سامان دادن اوضاع اقتصادی امکانات بیشتر در اختیار مردم و مستمندان  قرار می‌گیرد و آرامش جامعه بیشتر ‌شود.

وی با اشاره به آغاز هفته دولت از امروز ( دوم شهریور ) از مسئولان خواست گزارش عملکرد یک ساله خود را به مردم ارائه دهند.

حجت الاسلام لیوانی ادامه داد : مخالفان و دشمنان انقلاب اسلامی تبلیغات زیادی علیه حکومت و نظام ما می‌کنند و گاهی برخی نابسامانی‌ها سبب می‌شود عده ای آن تبلیغات‌های مسموم را بپذیرند اما اکثریت ملت شاهد هستند چه کارهای بزرگی  انجام شده و قدردان نظام هستند .

خطیب جمعه موقت گرگان گفت : گرانی و کمبودها به علت طمع برخی افراد و به علت تحریم‌های خارجی‌ها در کشور ایجاد شد و مردم را با مشکل مواجه می‌کند اما اینکه عده ای می گویند کاری انجام نشده بی‌انصافی است.

وی تاکید کرد : در کشور شاهد رشد امکانات در مناطق روستایی و توسعه مناطق کوهستانی هستیم و این دور از انصاف است که بگویند بعد از انقلاب کشور پیشرفت نداشته است.

امام جمعه موقت گرگان همچنین با تبریک سالروز تولد امام هادی (ع) اشاره‌ای هم به روز مبارزه با تروریسم و شهادت دو یار انقلاب کرد و گفت : امسال روز مبارزه با تروریسم و شهادت همزمان با عید غدیر است که در سال دهم هجری پیامبر(ص) اعلام به امامت علی(ع) کردند و پیامبر مسئولیت خود را به مردم گفت.

لیوانی تصریح کرد : افتخار ما این است که پیرو ولایت و امامت امام علی (ع)هستیم و امیدواریم در همین مسیر باشیم .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار