حقوق شهروندی مدرن

اهانت به ضعیف ترین قشر جامعه یعنی کسانی که امام عظیم الشان انقلاب آنها را ولی نعمت همه می دانستند آن هم در مقابل دیدگان آن عزیز سفر کرده گواهی بر این مدعاست که دولت اشرافی گری و چهار درصدی حق حیات برای پابرهنگان قائل نیست و تحمل کسانی را که اعتراضی به حق دارند ندارد.

یا می روید به جهنم یا دهانتان را خُرد ‌‌ می کنیم!
به گزارش گلستان24، اتفاق تلخ و ناگواره اهانت به کارگران و زحمتکشان جامعه در حرم حضرت امام(ره) توسط مجری برنامه رییس جمهور نشان از این داشت که دولت در طول چهار سال گذشته ادبیات خشونت را در زیر مجموعه خود نهادینه کرده است.

بنا بر این گزارش، اهانت به ضعیف ترین قشر جامعه یعنی کسانی که امام عظیم الشان انقلاب آنها را ولی نعمت همه می دانستند آن هم در مقابل دیدگان آن عزیز سفر کرده گواهی بر این مدعاست که دولت اشرافی گری و چهار درصدی حق حیات برای پابرهنگان قائل نیست و تحمل کسانی را که اعتراضی به حق دارند ندارد.

متاسفانه رییس جمهور در طول چهار سال گذشته بارها منتقدان سیاست های ناکار آمد خود را به شدیدترین وجه ممکن با سخره و اهانت مورد خطاب و عتاب قرار داده است و درست در روزی که باید با منطق و یا عذرخواهی از عملکرد غلط خود جواب مردم را بدهد که چرا بعد از چهار سال چنین وضعی را بوجود آورده است با تهدید و ارعاب مجری برنامه قصد دارد همه را به سکوت وادار سازد.

به گزارش خبرنگار ما، مردم در طول این چهار سال گذشته سخنان دروغ آمیز از دولت راستگویان! زیاد شنیده اند و حتما این هم از بندهای حقوق شهروندی مدرن حضرات است که مردم از آن خبر ندارند. لابد در حقوق شهروندی مدون آقایان مردم یا باید به جهنم بروند یا دهانشان خرد می شود و جز این مسیر حق انتخاب دیگری ندارند. 

حقوق شهروندی مدرن/ یا می روید به جهنم یا دهانتان را خُرد ‌‌ می کنیم!

به گزارش عصر امروز در حقوق شهروندی مدون این جماعت در جایی که به نفعشان باشد نباید کسی را به زور به بهشت برد ولی در پای میز مناظره انتخاباتی و در جایی که سخنان رقیب دارد به ضررشان تمام می شود برای عدم رسوایی خود وسط سخن رقیب انتخاباتی می پرند و بعد می گویند می خواستیم بار گناهتان بیشتر نشود نکند که به بهشت نروید! یا للعجب!؟

منبع : عصر امروز 

ارسال نظر

آخرین اخبار