مسئولین بسیج دانشگاه گلستان،

در مدیریت اقتصادی لیبرال وضعیت اقتصادی روز به روز بدتر می شود و مسئولین به فکر روشی دیگر در اداره ی امور اقتصادی مملکت باشند.

فتنه 88 و 96 دو روی یک سکه هستند/هدف دشمن ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش گلستان24،فاطمه جعفری ،جانشین بسیج خواهران دانشگاه گلستان در رابطه ب آشوب های اخیر درون کشور گفت:دلیل اغتشاشات اخیر این هست که دشمن می خواهدنظام را ساقط کند،یکسری از مردم که به حق از لحاظ  معشیتی در مضیقه بودن هم به خیابانها آمدند که مطالبه کنند اما دشمن از حضور مردم سواستفاده کرد.

وی در رابطه با تفاوت دو فتنه ۸۸و۹۶ گفت : این دوفتنه با هم تفاوتی ندارند و در هر دو فتنه از بی بصیرتی یک سری از جوانان سو استفاده شد و دشمن از آنها برای اهداف شوم خود در کشور استفاده کرد.

جعفری در رابطه با اوضاع اقتصادی کشور افزود:وضیعیت اقتصادی مردم اصلا مناسب نیست و مردم در مضیقه هستند واز فشار های اقتصادی رنج می برند وحتی بعضی  از خانوارها  نیازهای اولیه زندگیشان راهم نمی توانند تامین کنند؛قوه مجریه به علت در دست داشت اقتصاد کشور بیشترین وظیفه را در قبال پاسخگویی به مردم و رفع نیازهایشان دارد.

فاطمه نورورزی، مسئول  فرهنگی  حوزه حضرت امام خامنه ای  بسیج دانشگاه گلستان،گفت: دشمنان کشور از هرراهی برای ضربه زدن به این نظام استفاده می کنند و ناکامی تلخشان در فتنه ۸۸ باعث شده مجددا برای ضربه زدن به نظام و انقلاب و کشور اقدام کنند.

او ادامه داد:همانطور که از شعارهای اغتشاش گران مشخص هست هدف اصلی اینها براندازی نظام و جایگاه ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی است زیرا که  ارباب های اینها زخم خورده های انقلاب هستند و به خیال خام خود می خواهند نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرند .

نورورزی   فتنه ۹۶ را تکمیل پروژه فتنه ۸۸ دانست و گفت:فتنه ۹۶ و۸۸ یکی هستند .اتاق فکر و منبع تغذیشان و...، . و هردو سوار بر بی بصیرتی و گاها ساده لوحی مردم شدند برای رسیدن به هدف شان که از بین بردن اصل نظام بود تلاش کردند ولی ناکام ماندند و الان برای تکمیل همان پروژه مجدد برگشته اند. تنها تفاوت این دو فتنه در این است که دولت وقت نقشی در به وجود امدن فتنه نداشت ولی دولت فعلی با ایجاد فشار و افزایش نارضایتی مردم به این اغتشاشات دامن زد و کمک کرد.

وی  اوضاع  معیشتی مردم را نامناسب خواند وافزود  : وقتی در جامعه ای نظام سرمایه داری و مدیریت اقتصادی لیبرال وجود داشته باشد وضعیت زندگی مردم روز به روز بدتر هم میشود ثروتمندان ،ثروتمندتر و نیازمندان،نیازمندتر میشوند و عملا این گونه که ما می بینیم هیچ اقدامی به منظور بهبود این وضعیت صورت نگرفته است.

نوروزی در پایان خاطرنشان کرد:دولت مردان از جمله شخص رئیس جمهور و وزرای کابینه ی ایشان و نمایندگان مردم در مجلس،به علت این که جزئی از ارکان نظام هستند و وظیفه دارند تا مشکلات مردم را حل کنندو باید در مقابل مردم پاسخگو باشند.

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار