9.5 میلیارد اعتبار سهم هر نماینده مجلس برای محرومیت زدایی در حوزه ی انتخابی بوده که جا دارد نمایندگان استان دراین خصوص شفاف سازی کنند.

نمایندگان استان در خصوص اعتبار66 میلیاردی شفاف سازی کنند

به گزارش گلستان24؛در بودجه سال 97 اعتباری بالغ بر 9.5 میلیارد تومان در اختیار هر نماینده قرار گرفته تا آن نماینده بنا به صلاح دید خود در حوزه ی انتخابیه خود مصرف کند.

دراستان گلستان نیز ما 7 نمایده در مجلس شورای اسلامی داریم، دو تا مرکز استان یکی غرب و بقیه نمایندگان درشرق استان گلستان قرار دارند.

با یک حساب سرانگشتی می توان دریافت که 38 میلیارد بودجه جهت فعالیت های عمرانی و محرومیت زدایی به شرق استان، 19 میلیارد مرکز استان و 9.5 میلیارد به غرب استان تخصیص می یباد که به به طور کل 66 میلیاردپانصد میلیون تومان اعتباری خارج از بودجه سالانه به استان گلستان تحقق یافته است.

اما تاکنون شهرام کوسه غراوی و نبی هزارجریبی اعلام کرده اند که این مبالغ را صرف چه کارهایی خواهند کرد.

شهرام کوسه غراوی نماینده غرب استان در گفت وگو با خبرنگاران اعلام کرده است که اعتبارات تحقق یافته، صرف پروژه هایی چون سالن های نیمه تمام ورزشی، طرح هادی روستاها، راه های روستایی، راه آهن، زهکشی اراضی کشاورزی شده است.

نبی هزارجریبی نیز در پاسخ به یکی از شهروندان گلستانی در صفحه اینستاگرامی خود گفته است که تا جایی یادم هست،برای راه آهن گرگان به مشهد دو میلیارد تومان، اماکن ورزشی دو میلیارد تومان،بیمارستانها و مراکز بهداشت و درمان دو میلیارد تومان،طرح های هادی دو میلیارد تومان،پروژه های آب شرب سالم پانصد میلیون تومان،زهکشی زمینهای کشاورزی چهار صد میلیون تومان،مساجد و بقا متبرکه حسینیه و زینبه سیصد میلیون،کمیته امداد برای ساخت مسکن یا مرمت برای ایتام 100 میلیون تومان،موزه حفظ آثار دفاع مقدس 150میلیون تومان تخصیص داده شده است.

جا دارد که دیگر نمایندگان مجلس که فعلا سکوت اختیار کرده اند برای مردم حوزه ی انتخابیه خود شفاف سازی کنند که اعتبار های داده شده را درکجا و به چه صورت تخصیص داده اند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار