استاندار گلستان گفت: استان گلستان ظرفیت‌های زیادی در حوزه گردشگری دارد و با کمک دولت ۸ شهرک گردشگری در استان ساخته می‌شود.

۸ شهرک گردشگری در گلستان ساخته می‌شود

به گزارش گلستان24 ؛ سیدمناف هاشمی عصر دیروز در جلسه با رئیس سازمان امور اراضی کشور اظهارداشت: با دریافت مجوزهای لازم از شورای عالی شهرسازی کشور،  8 شهرک گردشگری در استان گلستان ساخته می‌شود.

وی گفت: پرونده 8شهرک گردشگری به شورای عالی شهرسازی ارسال شده است و در این زمینه جز استان‌های پیشتاز کشور محسوب می‌شویم و به‌زودی با اخذ مجوزهای لازم این شهرک‌ها در استان گلستان راه‌اندازی خواهد شد.

استاندار گلستان در مورد شهرک شیلاتی به‌خصوص در بخش پرورش میگو هم بیان داشت: در 20 روز آینده مجوز ایجاد شهرک 6 هزار هکتار ی شیلات در استان صادر می‌شود و می‌توانیم به اشتغال پایدار در این بخش برسیم.

وی خاطرنشان کرد: اولویت ما در احداث این شهرک استفاده از بومیان منطقه است ولی سرمایه‌گذاران توانمند هم می‌توانند با سرمایه‌گذاری با پیش شرط استفاده از نیروهای بومی در این شهرک سرمایه‌گذاری کنند. 

هاشمی گفت: بحث تجارت چوب در منطقه گمیشان که دستور وزیر جهاد کشاورزی بود هم بررسی و پیگیری شد و تداخلات  اراضی کشاورزی و امور اراضی هم مورد بررسی قرار گرفت. مسئله خانه باغ در باغات هم در حال بررسی وبزودی تصمیم‌گیری‌ها اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ش

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار