رئیس ستادعتبات عالیات آزادشهر با اشاره به برپایی موکب امامزادگان " آق‌امام و اهباب رضا" آزادشهر در مسیر نجف به کربلا ، گفت: مردم این شهرستان حدود ۱۵۰ میلیون تومان برای برپایی موکب در ایام پیاده‌روی اربعین کمک کردند.

موکب آزادشهر در مسیر نجف به کربلا برپا می‌شود

سیدمحمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهارداشت: موکب امامزادگان " آق‌امام و اهباب رضا" آزادشهر در عمود 7 مسیر نجف به کربلا از 24 مهر تا 9 آبان برای پذیرایی و اسکان زائرین پیاده اربعین برپا می‌شود.

وی افزود: در این مدت 45 نفر خادم به همراه یک روحانی روزانه به زائرین خدمات‌رسانی می‌کنند. این موکب‌ ظرفیت پذیرایی روزانه از 3 هزار زائر و همچنین اسکان شبانه 500 نفر را دارا است. در این موکب خدمات مختلفی از جمله خیاطی، آرایشگری، کفاشی و غیره به زائرین ارائه می‌شود.

رئیس ستادعتبات عالیات آزادشهر بیان داشت: همچنین برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مانند قرائت زیارت عاشورا، مداحی،  قرائت قرآن توسط قاریان برتر شهرستان و یادواره شهدای شهرستان در مدت فعالیت این موکب پیش‎بینی شده است.

وی گفت: 3.5 تن برنج محلی، 800 کیلوگرم حبوبات، 400 کیلوگرم روغن،  200 کیلوگرم رب گوجه‌فرنگی،  22 هزار بطری دوغ یک نفره،  5 هزار بطری آب معدنی یک نفره و 100 کیلوگرم آرد از جمله کمک‌های غیرنقدی مردم آزادشهر است.

رئیس ستادعتبات عالیات آزادشهر گفت: مردم شهرستان با همه تنگناها و مشکلات اقتصادی باز هم پیش قدم در کمک به برپایی عزای سید و سالار شهیدان خواهند بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار