برای نخستین بار با ابتکار کانون فرهنگی تربیتی آفرینش؛ جشنواره مجریان و گویندگان مدارس شهرستان گرگان با استقبال قابل توجهی از دانش آموزان برگزار شد تا از بین این افراد، بهترین‌ها انتخاب و معرفی شوند.

برگزاری نخستین جشنواره مجریان و گویندگان مدارس گرگان

به گزارش گلستان۲۴؛برای نخستین بار با ابتکار کانون فرهنگی تربیتی آفرینش؛ صبح امروز جشنواره مجریان و گویندگان مدارس شهرستان گرگان با استقبال قابل توجهی از دانش آموزان برگزار شد تا از بین بیش از 300 علاقمند به این کار هنری، بهترین افراد معرفی شوند.

مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گرگان در این مراسم گفت: در نخستین جشنواره مجریان و گویندگان مدارس 6 نفر از شرکت‌کنندگان انتخاب می‌شوند و در اواخر بهمن یا اوایل اسفندماه جاری جشنواره‌ای با حضور افراد مستعد برگزار خواهد شد و حدود سه کارگاه برای این افراد گذاشته می‌شود تا آمادگی بیشتری پیدا کنند.

محمدعلی خلیل‌آبادی با تصریح این نکته که پیش‌بینی ما برای براگزاری نخستین جشنواره مجریان و گویندگان چنین استقبال باشکوهی نبود حضور پرشور دانش‌آموزان را به فال نیک گرفت.

وی ابراز کرد: به دلیل اینکه فضای پیش‌بینی شده کم بود دکوراسیون تهیه شده برای این جشنواره که در سالن جوانه‌ها تدارک دیده شده بود را نتوانستیم به سالن حکمت منتقل کنیم و در این مرحله هیچ گروه سنی از مقطع ابتدایی اجرا نخواهند داشت و هفته آینده با مدارس برای اجرای این گروه هماهنگی لازم انجام خواهد گرفت.

در این مرحله مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گرگان و نوده یکی از مجریان سیمای گلستان؛ داوری جشنواره برای انتخاب برگزیدگان را بر اساس تشویق شرکت‌کنندگان و آیتم‌های موردنظر انتخاب کردند و از این میان 6 نفر به عنوان برگزیده جشنواره انتخاب شدند. 

علیمردانی یکی از دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این جشنواره که لحظاتی به عنوان مجری در جایگاه قرار گرفت رو به حضار گفت: امیدوارم امروز بهترین افراد انتخاب شوند ما باید خودمان را باور کنیم تا دیگران ما را باور داشته باشند و از اینکه امروز در این جشنواره استعدادهایم محک می‌خورد خوشحال هستم.

یکی دیگر از افراد شرکت‌کننده در این مراسم نیز که چنین جشنواره‌ای برای نخستین‌بار به ابتکار آموزش و پرورش برگزار شده بسیار ابراز خرسندی کرد و گفت: باید قدرت کلماتمان را بالا ببریم نه آنکه صدایمان را، این باران است که موجب رشد گیاه می‌شود نه رعد و برق؛ امروز هر کدام از ما که برگزیده جشنواره نشدیم باید تلاش خود را برای بهتر شدن بکار بگیریم و انگیزه خود را از دست ندهیم.

امروز در سالن حکمت آموزش و پرورش گرگان غوغایی از حضور بانشاط و دیدنی دانش‎‌آموزان به چشم می‌خورد نوجوانانی که روزی خاص از زندگی‌شان را ورق زدند و در دفتر خاطرات خود ثبت کردند امروز فرصتی به نوجوانان داده شد تا در آزمونی کوچک خود را بیازمایند و تمرین اعتماد به نفس داشته باشند.

این جشنواره برای نخستین بار توانست موجی از شادی و استعدادیابی را در کودکان و نوجوانان ایجاد کند و فرصتی برای پیدا کردن افراد توانمند و مستعد باشد که با دارا بودن استعدادهایشان مرحله به مرحله پله‌های ترقی و پیشرفت را طی کنند.

13970921000462_Test_PhotoI

13970921000458_Test_PhotoI

13970921000452_Test_PhotoH

13970921000454_Test_PhotoI

13970921000453_Test_PhotoI

ارسال نظر

آخرین اخبار