به مناسبت گرامیداشت یوم الله و حماسه نه دی؛

یوم الله نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز تجدید بیعت با ولی زمان، یک زلزله سیاسی برای مستکبرین عالم و در راس آنها آمریکای جنایتکار بود.

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاههای استان گلستان

به گزارش گلستان 24؛ متن این بیانیه را در ادامه می خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم

«فَاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذِینَ لا یُوقِنُونَ»

 قال رسول الله (ص): ازفتنه ها در آخرالزمان نترسید زیرا باعث رسوایی منافقان می شود (کنزالعمال ج 11 ص 189)

تاریخ پر فراز و نشیب جمهوری اسلامی ایران، حوادث و وقایع بیشماری را پشت سر گذاشته است، از توطئه تجزیه‌طلبان تا کودتای نظامی، حمله طبس، جنگ تحمیلی، براندازی منافقین و بنی صدر و کمونیست‌ها، ترور مردم بی‌گناه و انفجار نخست وزیری و غیره؛ اما جمهوری اسلامی ایران با قامتی استوار و با پیوند ناگسستنی امت و رهبری به حیات پر فروغ خود ادامه داده است. همه نقش آفرینان این وقایع با تجمیع همه تجربه‌ها ، اندوخته‌ها و توانمندی‌های داخلی و خارجی خود در متن یک برنامه براندازنده مشترک قرار گرفته و فتنه‌ای به بزرگی و پیچیدگی فتنه‌های تاریخ همانند فتنه حکمیّت، فتنه جمل و فتنه نهروان را رقم زدند.

یوم الله نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز تجدید بیعت با ولی زمان، یک زلزله سیاسی برای مستکبرین عالم و در راس آنها آمریکای جنایتکار بود. حماسه عظیمی که وحدت، همدلی و وفاداری ملت ایران نسبت به انقلاب اسلامی و امامین انقلاب را به عرصه ظهور رساند و چشم همه مردم جهان را به اقتدار بی‌مثال جمهوری اسلامی ایران گشود.

دشمنان قسم خورده با پی بردن به شکاف اجتماعی که بر اثر فتنه 88 آشکار گردید، همواره به دنبال دو قطبی سازی ناشی از شکاف اجتماعی بوده و هستند از جمله فتنه دی ماه سال گذشته و همچنین توطئه هایی که برای تابستان به عنوان تابستان داغ در نظر داشتند، اما مثل همیشه راه به جایی نبردند و مردم ایران با تحلیل صحیح عرصه و تشخیص به موقع سره از ناسره آن هم در فضای غبارآلود فتنه، گوی سبقت را از بسیاری از خواص بی بصیرت ربوده و حماسه ای ماندگار را رقم زدند و با بیعتی دوباره، امید های ناچیز روشن شده در دل ضد انقلاب را به تلی از خاکستر تبدیل کردند.اما این مسئله نافی کوتاهی مسئولین در جهت برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم نمی باشد؛ همه ی مسئولین باید با نگاه جهادی و انقلابی و به دور از نگاه های سیاسی در امر گشایش مشکلات مردم کوشا باشند.

 

حال در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم

کشتی که 40 سال از جنگ ، خیانت ، تحریم و فتنه ها عبور کرده است و

ان شاالله به ساحل آن یار سفر کرده پهلو گرفته و آغازگر یک تمدن نوین اسلامی خواهد شد.

بسیج دانشجویی دانشگاههای استان گلستان به همراه امت اسلامی در برابر هر فتنه ی از پیش طراحی شده ای خواهد ایستاد و نقشه دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد و به فضل اللهی  این انقلاب مقدس اسلامی را به دست صاحب اصلیش حضرت بقیه الله اعظم (ارواحنا لفدا) خواهد رساند.

سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای استان گلستان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار