به همت سپاه نینوا گلستان:

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: ۱۱ واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی در روستاهای زلزله زده استان کرمانشاه از سوی سپاه نینوا در حال احداث است.

۱۱ واحد مسکونی در روستاهای زلزله زده کرمانشاه در حال احداث است

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ عبدالله عینعلی، جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان، در جمع خبرنگاران گفت: کار بازسازی 9 روستای زلزله زده استان کرمانشاه به سپاه نینوا استان گلستان واگذار شده بود که خوشبختانه در مدت زمان کوتاهی این کار انجام شد.

وی افزود: با حضور نیروهای بسیج در قالب اردوهای جهادی 264 سکو برای اسکان موقت روستائیان زلزله زده احداث و 256 کانکس شامل کانکس های اهدایی مردم استان گلستان و همچنین کانکس های تولیدی قرارگاه خاتم الانبیا (صلی الله و علیه و آله وسلم) در این روستاها نصب شده است.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان با بیان اینکه واکسیناسیون 8 هزار و 760 رأس از احشام در این روستاها توسط کلینیک تخصصی دامپزشکی انجام شد، ادامه داد: براثر زلزله در این 9 روستا یک هزار و 158 رأس از احشام روستائیان تلف شد که با حضور کلینیک تخصصی دامپزشکی استان گلستان این دام ها به صورت کاملا بهداشتی معدوم شدند. 

وی خاطرنشان کرد: پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه مجموعا 123 نیرو برای شامل سپاهی و پایور به مدت 42 روز به مردم زلزله زده خدمات دادند. همچنین 162 نفر در قالب نیروهای جهادی در روستاها وظیفه خدمات رسانی را انجام می دادند. در ایام نوروز امسال نیز 4 گروه جهادی با ظرفیت 168 نفر در مناطق زلزله زده حضور یافتند.

عینعلی گفت: احداث 11 باب منزل برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در این 9 روستای زلزله زده به همت سپاه نینوا استان در دست اقدام است.

 

پایان پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار