رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی:

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی خاطرنشان گفت: برجام‌ ننگی مانند جریان قرارداد ترکمنچای و حتی بدتر از آن است.

برجام قرارداد ننگینی مانند ترکمنچای است/ آمریکا به دنبال تجزیه کشورهای اسلامی است

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام سیدحمید روحانی بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رسالت خبرنگاران این است که در مقابل تحریف‌گران بایستند و دروغ پردازی آنها را افشا کنند.

وی افزود: دشمنان سعی دارند نسل‌های امروز و آینده را با استفاده از تحریف‌گری از انقلاب دور کنند و عده‌ای در تلاش هستند تا آثار امام خمینی (ره) را زیر سوال ببرند اما حنای آنها رنگی نخواهد داشت.

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: برجام‌ ننگی مانند جریان قرارداد ترکمنچای و حتی بدتر از آن است، وقتی تحریم‌های آمریکا جوابگو نبود برجام تحقق پیدا کرد.

روحانی تصریح کرد: مردم ایران در مقابل تحریم‌های آمریکا مقاومت کردند و در این شرایط دولت ایران به کمک آمریکا آمد.

وی ادامه داد: طرف مقابل به ملت ایران توهین و آنها را تحقیر کردند اما دولت با طرف مقابل مذاکره کرد.

روحانی بیان کرد: متاسفانه برجام باعث شد تا روحیه یاس و نا امیدی بر ملت ایران مستولی شود و آمریکا با این مذاکره توانست جهش ملت ایران را در مسائل علمی و هسته‌ای متوقف کند.

وی یادآور شد: در آن سو آمریکا هیچ امتیازی به ایران نداده و ابرقدرت بودن آمریکا با ذلیل و حقیر شدن ملت‌ها رابطه مستقیم دارد.

وی اضافه کرد: برجام خدمات ارزنده‌ای به آمریکا کرد و برای ملت ایران جز تحقیر و سرشکستگی چیزی به همراه نداشت.

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: زمانی دشمنان می‌توانند ایران را شکست دهند که ملت هویت خود را از دست دهد و سرکوب شود، اگر آمریکا بخواهد بار دیگر در کشور ما نفوذ داشته باشد باید مردم را کنار بزند.

روحانی در خصوص شکل گیری داعش گفت: کارشناسان دریافتند که اسلام به شدت در میان کشورهای اروپایی و غربی جلو می رود و آینده جهان غرب از آن اسلام است.

وی افزود: دشمنان در تبلیغ موفق نبودند و اکنون داعش را به وجود آوردند تا اسلام را یک دین خشن نشان دهند، آنها همچنین احساس کردند بیداری اسلامی به وجود آمده و البته تا کنون موفق نشدند.

روحانی یادآور شد: وحشت آمریکا از اسلام به حدی است که اگر در ایران رخنه کند اینجا را مانند سوریه به حمام خون تبدیل خواهد کرد.

به گفته وی، یکی دیگر از اهداف آمریکا تجزیه کشورهای اسلامی است و اکنون به دنبال این تجزیه هستند تا قدرت اسلام را کنترل کنند.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار