مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از آغاز اجرای طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاه ها در گلستان خبر داد.

آغاز اجرای طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاه‌ها در گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛ موسی بی باک، صبح سه شنبه در خصوص تسهیلات پرداخت شده اشتغالزایی گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات در بخش روستایی و عشایری گلستان پرداخت شده که سه هزار و ۲۷۱ طرح به میزان ۲۳۱ میلیارد تومان با اشتغال چهار هزار و ۹۴۶ نفر را شامل می شود.

وی افزود: در زمینه اشتغال فراگیر تاکنون ۱۲۱ طرح با بیش از ۵۴ میلیارد تومان و با اشتغال ۵۷۳ نفر در سطح استان پرداخت شده است.

بی باک ادامه داد: برای راستی آزمایی طرح ها، کمیته نظارت در استان تشکیل شده و به مجریانی که از این تسهیلات استفاده کردند اگر به تعهدات خود عمل نکنند در مرحله اول فرصت داده می شود و در مرحله بعد با خاطی برخورد قانونی می شود.

وی همچنین از آغاز اجرای طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاه ها خبر داد و گفت: با هماهنگی هایی که با سازمان تأمین اجتماعی صورت گرفته این طرح شروع شد و هم کارفرمایان و دانش آموختگان می توانند از این  فرصت استفاده کنند.

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان بیان کرد: کارفرمایانی که دانش آموختگان را در این طرح کنند به مدت یکسال از پرداخت سهم بیمه کارفرما معاف می شوند.

بی باک خاطرنشان کرد: بعد از ۶ ماه اگر کارفرمایی تمایل و رغبت به جذب نیرو در واحد اقتصادی خود داشت به مدت دو سال از تخفیف بیمه ای سهم کارفرما برخوردار خواهد شد.


انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار