مدیرتوسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از پرداخت ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه سلامت استان خبر داد.

پرداخت ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه سلامت استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ موسی بی‌باک در بازدید از کلینیک دندانپزشکی آرمان در گرگان اظهار داشت: از محل اعتبارات اشتغال فراگیر در حوزه سلامت ۳۸ طرح مصوب کمیته فنی به بانک‌های عامل معرفی شد که تاکنون ۲۷ طرح به میزان ۱۴۰ میلیارد ریال با اشتغال ۱۱۰ نفر پرداخت شده است و دیگر طرح‌ها نیز در مرحله بررسی توسط بانک عامل قرار دارند.

وی درباره اعتبارات اشتغال فراگیر استان گفت: تاکنون ۵۲ میلیارد تومان به ۱۰۴ طرح در حوزه‌های مختلف پرداخت شد که ۵۲۳ شغل از محل این تسهیلات ایجاد شده است.

بی‌باک خاطرنشان کرد: حوزه سلامت از جمله حوزه‌هایی است که دارای ظرفیت فراوان اشتغال است و در اولویت طرح‌های مورد حمایت ما قرار دارد و با سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌توان گام‌های موثری در ایجاد اشتغال در استان برداشت.

مدیرتوسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان تصریح کرد: در راستای ایجاد اشتغال و تثبیت آن در حوزه سلامت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی گلستان برنامه‌های هدفمندی را پیش‌بینی کرده است که طرح‌های کارورزی دانش‌آموختگان دانشگاهی و مشوق‌های بیمه‌ای، ۲ طرح حمایتی عمده برای کارآفرینان و کارفرمایان است.

انتهای پیام/ تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار