مشاور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ کتابخانه در سطح کشور فعال است که دارای اعضای مختلف در رده‌های سنی از ۵ سال تا بیش از ۹۰ سال است.

 ۳۵۰۰ کتابخانه در سطح کشور فعال است

به گزارش گلستان 24 به نقل از تسنیم، روح‌الله هاشمی‌ذاکر صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سابق اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان اظهار داشت: در طول خدمت در نهاد در این سال‌ها این سومین بار است که در این استان در خدمت اصحاب کتابخانه‌ها رسیده‌ام.

وی در ادامه افزود: مدیریت گذراست و تنها عمل صالح ماندگار است و آنچه امروز ما داریم و یا شاهد آن هستیم ممکن است حاصل تلاش گذشته باشد و بدون تردید در گذشته هم افرادی بوده‌اند که تلاش کردند.

مشاور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور اظهار کرد: امروز نهاد کتابخانه‌ها 7 هزار و 450 کارمند و 3 هزار و 500 کتابخانه در سطح کشور دارد و کتابخانه‌ها در سطح کشور اعضای مختلف در رده‌های سنی از 5 سال تا بیش از 90 سال دارند.

بیشتر بخوانید

هاشمی ذاکر در پایان از زحمات قوانلو مدیرکل سابق اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد وی در هر بخشی هست مانند گذشته ساعی و پرتلاش باشد.

مشاور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور همچنین گفت: آخوند عبدالحی میرزاعلی را نیز یک چهره ملی دانست که در استان گلستان شناخته شده و در تقریب مذاهب بسیار موثراست.

در این مراسم با حضور مدیرکل امور مجلس و استان‌های کتابخانه‌های عمومی کشور و مشاور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، آخوند عبدالحی میرزاعلی به عنوان سرپرست جدید اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان معرفی و از زحمات رضا قوانلو قدردانی شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار