سردار معروفی گفت: حفظ وحدت و انسجام گرد ولایت مطلقه فقیه، رمز تداوم پیروزی های ملت هوشمند ایران اسلامی است.

استکبار جهانی میخواهد زیر بار کدخدایی آمریکا برویم اما هزاران شهید داده ایم تا مستقل بمانیم/ امروز جزیره ای امن میان منطقه هستیم

به گزارش گلستان 24 ؛ سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی در راهپیمایی 22 بهمن شهرستان علی آباد کتول بیان کرد: امام خمینی (ره) اسلام را پیامبر گونه احیا کرد. اسلام واقعی، اسلامی که در سال 61 هجری قمری مقابل سپاه 30 هزار نفری یزید زانو نزد، چون بر حق بود و بر این اساس ماندگار شد و از حکومت آن بوزینه باز اثری در تاریخ نماند.

وی با بیان اینکه اگر انقلابی بخواهند سربلند و پایدار بماند، باید هزینه دهد، اظهار کرد: ملت ایران در طول این چهل سال هزینه های زیادی داده است و امروز سربلندانه و مقتدرانه پای انقلاب خود ایستاده است.

سردار معروفی اذعان کرد: ارزش های این انقلاب و این نظام الهی چهل سال است میان مردم هوشمند ایران نهادینه شده است. ملت ما هوشمند است چون هر زمان که منافع شان به خطر بیافتد، از هر حزب و قوم به میدان آمده و پای دفاع از ارزش های انقلابشان درکنار هم می ایستند.

وی جمهوری اسلامی را حکومتی مستقل دانست و گفت: دعوای امروز استکبار بر سر استقلال و اسلام ایران است.کدام کشور در دنیا مدعی استقلال است. فرانسه ای که مدعی است نتوانست در بحث برجام مستقل بماند در حالی که ملت ایران خود تصمیم می گیرد، خود رای می دهد و خود پای رای اش می ایستد و هیچ قدرتی در دنیا نمی تواند استقلالش را بهم بزند.

این یادگار دوران دفاع مقدس اذعان کرد: استکبار جهانی می خواهد زیر بار کدخدایی امریکا برویم، اما ما هزاران شهید، جانباز، آزاده داده ایم و چهل سال تحریم ها را تحمل کرده ایم، چرا که می خواهیم آزادانه، مستقل و با عزت زندگی کنیم.

وی با بیان اینکه ما در سایه ولایت فقیه و مردم سالاری دینی بزرگ شده ایم، ادامه داد: ما چهل سال پیش حتی در مملکت خود هیچکاره بودیم ولی دشمن حالا اذعان می کند که ما هرچه می نشینیم، طرح می ریزیم و سناریو تعریف می کنیم، رهبر ایران با یک ساعت سخنرانی آن را نقش بر آب می کند.

سردار معروفی تصریح کرد: بعد از برجام آمریکایی ها با صراحت اعلام کردند که ما در ایران و منطقه با یک ابرقدرت طرف هستیم که نقشه های ما را می خواند و به خوبی برای ملتش تبیین می کند و ملتش نیز به خوبی از وی پیروی می کنند و این به سبب وجود حکومت اسلامی است.

وی گفت: ما پیش از انقلاب از لحاظ نظامی وابسته ترین دولت به غرب بودیم و یکی از دلایلی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ را بر ما تحمیل کردند، این بود که آن ها گفتند ایران از خود توان نظامی ندارند، ما که حمایت نکنیم شکست می خورند. درست است، ما هیچ نداشتیم اما توکلبه خدا، اراده و استقلال داشتیم و با هدایت پیامبرگونه امام خمینی (ره) پیروز شدیم و امروز قوی ترین سیستم نظامی و موشکی جهان را برای حفظ عزت و آبروی ملت ایران داریم.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با بیان اینکه مردم ایران دستشان همواره در دست ولایت فقیه بوده است و همین هم سبب شده تحریم ها رویشان اثر نگذارد و دشمن جرات نکند به آن ها نگاه بد داشته باشد، اذعان کرد: اگر صدها قابلیت و ظرفیت نظام اسلامی را کنار بگذاریم و تنها ولایت و رهبری را برشماریم، باز هم در این انقلاب برده ایم. دور تا دور ما امن است و ما جزیزه ای امن میان منطقه هستیم و دشمن جرات ندارد به ما حمله کند و این به سبب داشتن رهبری بزرگ است.

سردار معروفی با بیان اینکه امروز ما الگوی مردم عراق، سوریه، یمن و دیگر کشورهای مسلمان مظلوم منطقه هستیم، گفت: همانطور که امام (ره) فرمودند ما در جنگ تحمیلی، ابهت ابرقدرت غرب را شکستیم و انقلابمان را به جهان صادر کردیم.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان حفظ وحدت را مهمترین نیاز امروز دانست و گفت: امروز باید همه ی ما گرد رهبری که پدر جامعه و خورشید انقلاب است و خیرش برای همه ی مردم است، حلقه زده و انسجام خود را حفظ کنیم. رمز تداوم ایستادگی، شرف و عزت ما، حفظ وحدت است و آن هم نیازمند گذشت دارد.

سردار معروفی همچنین با تاکید بر لزوم امام شناسی تاکید کرد: نگوییم امام پیشنهاد داد یا توصیه کرد، حرف امام حکم است. مسئولان مراقب رفتارهایشان باشند و خود را خدمتگرار مردم دانسته و درکنار آن ها باشند که هر چه هست از آن مردم است. باید قدر این مردم را بدانیم.

وی دشمن شناسی را از دیگر وظایف امروز مردم دانست و افزود: دشمن سال 2003 در عراق با دشمن امروز فرقی نکرده است و تنها راهبردها و نقش هایش را تغییر داده که آن را درک کنیم.

این یادگار دوران دفاع مقدس گفت: دنیای امروز غیر قابل پیش بینی است. چند روز پیش سر کودکی 6 ساله را کنار قبر رسول اللّه به جرم صلوات و ذکر حق و قوی ترین ذکر خدا با شیشه بریدند.حال کجاست آن حقوق بشر که این جنایت هولناک را محکوم کند. کجا هستند آنهایی که دم از حقوق بشر می زنند.

وی با بیان اینکه آن ها نمی دانند که ما در فقه جعفری بابی درباره حقوق حیوانات داریم، تاکید کرد: باب حقوق ما درباره حیوانات قوی تر از باب حقوق آن ها درباره انسان است. امروز ایران را محکوم می کنند و به دروغ می گویند که ایران به دنبال سلاح اتمی است درحالی که خودشان سینه ها را در سوریه شکافتند و هنوز صدای خس خس سینه بچه های ما که با سلاح های شیمیایی شان در جنگ تحمیلی آسیب دیده، به گوش می رسد.

 

 

سردار معروفی اذعان کرد: از نظر ما سلاح هسته ای ناکارآمدترین سلاح است و امام ما نیز آن را حرام می داند. ما هرگز به دنبال سلاح هسته ای نیستیم.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات کشور باید نگاهمان به داخل باشد، گفت: در سالروز عملیات غرورآفرین والفجر ۸ هستیم که علیرغم همه سختی ها در آن پیروز شدیم، چون خودباوری داشتیم و فرمان امام (ره) را فرمان امام زمان (عج) و فرمان امام زمان (عج) را فرمان خدا می دانستیم، امروز هم برای حل مشکلات و کسب موفقیت ها باید اینگونه باشیم و نگذاریم دشمنان برای ملت بزرگ ایران خللی ایجاد کند./زرین نامه

انتهای پیام/بسیج

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار