نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: مسجدموجب آراستگی روح انسان می‎شود.

مسجدموجب آراستگی روح انسان می‎شود/نقش موثرفیلم دربیان اهمیت مساجد

به گزارش گلستان 24 ؛ آیت الله سیدکاظم نورمفیدی شامگاه جمعه در آیین رونمایی از پوستر سومین جشنواره ملی طنین مسجد اظهار کرد: مسجد از اهمیت و جایگاه رفیعی در نظام مقدس جمهوری اسلامی برخوردار است.

وی افزود: مسجد منجر به پاکیزه گی و آراستگی روح انسان می‎شود و باید تلاش کنیم از طریق فرهنگ و هنر نقش مسجد را به نمایش در بیاوریم و در این راه اثر فیلم‎های مردمی بسیار مؤثر است.

امام جمعه گرگان گفت: در هشت سال دفاع مقدس درب مساجد برای اعزام رزمندگان به جبهه‎های جنگ باز شد و مردان مومن انقلابی و جهادی که آموزش‎های نظامی ندیده بودند به میدان عمل جهاد ورود پیدا کردند، این امر موجب تجلی بسیاری از استعدادها شد و پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس را رقم زد.

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: جوانانی که اهل مسجد هستند با فعالیت‎های خود و ساخت فیلم‎های کوتاه می توانند صحنه‎هایی را به نمایش در بیاورند تا هدفی که خدا در قرآن مطرح می‎کند را توسعه دهند.

نماینده ولی‌فقیه درگلستان افزود: باید در راستای حفظ اسلام و انقلاب در جامعه تلاش کنیم، پیروزی انقلاب به سادگی به دست نیامده و خدای متعالی موسی زمان را فرستاد تا ذلتی که دو قرن در این کشور وجود داشت از بین ببرد.

نورمفیدی تاکید کرد: امروز به جایی رسیدیم که داماد شاه از انقلاب اسلامی دفاع کرده و می‎گوید ایران به جاهایی رسیده و اینهایی که بر علیه ایران حرف می‎زنند مزدور هستند.

وی افزود: سقوط آمریکا نیز نزدیک شده و این یک سنت الهی است، اراده خداوند این است که مستضعفین پیروز شوند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار