اسماعیل البرزی، در مصاحبه با گلستان24؛

آمریکا در راستای اجرای پروژه نفوذ و برای کاهش حساسیت مردم و نظام ،ابتدا بازگشایی سفارت انگلستان را مورد حمایت قرار داد و اکنون نیز با دیپلماسی غذا و هموار نمودن مسیر ورود شرکت های آمریکایی به ایران ، به دنبال عملیاتی کردن نیات استکباری خود است.

"نفوذ" با دیپلماسی غذا و پروژه قبح زدایی از آمریکا/ آمریکا ره به جایی نمی برد

اسماعیل البرزی، فعال سیاسی استان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، گفت: پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در حماسه 13 آبان و مسدود شدن راه نفوذ ابرقدرت ها به ویژه آمریکا در کشورمان، ضربه سنگینی به ابهت و قدرت بلامنازع غرب وارد شده و آن ها را عصبانی کرده است.

وی معتقد است آنچه این عصبانیت را تشدید کرده ، الگوبرداری کشورهای مظلوم جهان از مدل استکبار ستیزی انقلاب اسلامی است که صف مبارزه با استکبار را پر ازدحام و طولانی کرده است.

 

اسماعیل البرزی

 

البرزی تاکید کرد: در همه سال های پس از انقلاب، آمریکا با تهدید ، تطمیع و در غالب پروژه های مختلف ارعاب، تحریم و جنگ نرم به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است که پلان جدید این سناریو اکنون در قالب پروژه نفوذ پسا برجام و با بهره گیری از نقش عوامل داخلی برای قبح زدایی از آمریکا در حال پیگیری است.

 

اسماعیل البرزی

 

فعال سیاسی شهرستان گرگان ادامه داد: آمریکا در راستای اجرای پروژه نفوذ و برای کاهش حساسیت مردم و نظام ،ابتدا بازگشایی سفارت انگلستان را مورد حمایت قرار داد و اکنون نیز با دیپلماسی غذا و هموار نمودن مسیر ورود شرکت های آمریکایی به ایران ، به دنبال عملیاتی کردن نیات استکباری خود است.

وی افزود: مطمئناً آمریکا ره به جایی نخواهد برد و استکبار ستیزی و مبارزه با صهیونیسم، همواره در صدر اصول عملی مردم و نظام در جمهوری اسلامی خواهد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار