حجت الاسلام والمسلمین کوهساریان سرپرست اداره قرآنی اوقاف گلستان از برگزاری آزمون سراسری حفظ ومفاهیم قرآن کریم در تاریخ نهم اسفند ۱۳۹۷با حضور حدود۶هزار شرکت کننده در استان گلستان خبر داد؛

ثبت‌نام 6 هزار نفر برای آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن کریم در گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛حجت الاسلام والمسلمین کوهساریان سرپرست اداره قرآنی اوقاف گلستان از برگزاری آزمون سراسری حفظ ومفاهیم قرآن کریم در تاریخ نهم اسفند با حضور حدود۶هزار شرکت کننده در استان گلستان خبر داد.

سرپرست اداره قرآنی اوقاف گلستان بیان کرد:این آزمون در دوبخش حفظ و معارف برگزار خواهد شد که در بخش حفظ شامل حفظ جز۳۰،جزءاول،۳جزء اول،۵جزء اول،۱۰جزء،۱۵جزء،۲۰جزء، و حفظ کل می باشد.

وی خاطر نشان ؛آزمون معارف تنها بصورت کتبی وآزمون رشته حفظ کل به دوصورت کتبی وشفاهی برگزار میگردد.
  : حجت الاسلام کوهساریان افزود:با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شد آزمون کلیه دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی دوره ابتدایی و متوسطه اول و دوم و همچنین خردسالان زیر سن دبستان، که در یکی از سطوح حفظ جزء ۳۰ در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم سال ۱۳۹۷ ثبت نام کرده‌اند، به صورت شفاهی در دارالقرآن‌های آموزش و پرورش سراسر کشور از تاریخ ۱۸ تا ۲۳ اسفندماه سال جاری گرفته شود.
این مقام مسئول تصریح کرد: رشته های حفظ جزء ۳۰ شامل حفظ سوره‌های ناس تا زلزال، حفظ سوره‌های ناس تا طارق و حفظ کل جزء ۳۰(سوره های ناس تا نبأ) است.
وی ادامه داد: آزمون سایر افرادی که در غیر از رشته‌های حفظ جزء سی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم سال ۱۳۹۷ ثبت نام کرده‌اند به صورت شفاهی در حوزه‌هایی که اطلاعات آن از سوی ادارات اوقاف و امورخیریه استان  در کارت ورود به جلسه درج می شود، از تاریخ ۱۱ تا ۱۶ اسفندماه سال جاری برگزار می شود.آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن کریم نیز بصورت همزمان درکل کشور و در حوزه های امتحانی مقرر رأس ساعت ۹ صبح روز ۹ اسفند ماه برگزار خواهد شد

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار