با توجه به اعلام نیاز ستاد مدیریت بحران استان گلستان مرحله دیگری از کمک‌های غیرنقدی و نقدی بنیاد مستضعفان به استان گلستان اختصاص یافت.

کمک‌های بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده گلستان همچنان ادامه دارد

به گزارش گلستان 24 ؛ به نقل از  پایگاه خبری بنیاد مستضعفان به گفته؛ حسن خسروی مدیر کل اموال و املاک استان گلستان در پی دستور ریاست بنیاد مستضعفان، محمد سعیدی‌کیا، مبنی بر همکاری با ستاد بحران استان‌ها و نیاز‌های اعلام شده ستاد مذکور، مرحله دیگری از کمک‌های بنیاد مستضعفان در بین سیل‌زدگان استان گلستان توزیع شد.

بنا بر این گزارش در این مرحله سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان محموله‌ای شامل یک هزار و 500 جفت چکمه، 120 هزار بطری آب معدنی، 220 جلیقه نجات برای کمک به افزایش کارایی شناور‌های امدادرسان منطقه، 3 هزار تخته موکت فرش برای اسکان موقت، یک هزار عدد بیل، یک هزار دستگاه چراغ قوه ضد آب و 3 هزار عدد باطری مربوطه با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان گلستان در بین سیل‌زدگان توزیع شد.

همچنین با توجه به درخواست فوری ستاد مدیریت بحران،  از سوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مبلغ یک میلیارد ریال کمک نقدی به حساب مدیریت بحران استانداری گلستان واریز شد تا امکان پرداخت هزینه‌های غیرمتعارف که سر فصل صریح و مشخص و ردیفی در بودجه ندارند ممکن شود.

 گفتنی است؛ مدیرکل اموال و املاک استان گلستان خاطرنشان کرد: کارکنان بنیاد مستضعفان در استان گلستان در بخش‌های مختلف در کنار مردم عزیز آسیب‌دیده استان گلستان هستند و با توجه به ماموریت‌های محوله مدیران ارشد بنیاد مستضعفان خدمات خود را به صورت مستمر ارائه خواهند داد.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار