مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان گفت: امدادرسانی به مناطق سیل‌زده از سوی خادمیاران رضوی تا پایان بحران ادامه دارد و در همین راستا تمام امکانات آستان قدس به کمک استان گلستان آمده است.

امدادرسانی خادمیاران رضوی به سیل‎زدگان گلستانی ادامه دارد

به گزارش گلستان 24 ؛ سیدحسین علوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امدادرسانی، اطعام‌دهی و توزیع اقلام موردنیاز سیل‌زدگان از سوی خادمیاران گلستانی در حال انجام است.

وی افزود: سیل اخیر در استان به شهرستان‌های گنبدکاووس، مینودشت، آق‌قلا و گمیشان و همچنین بعضی از روستای این استان آسیب‌هایی وارد کرده است که از ابتدای وقوع سیل، نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان ستادی را برای امدادرسانی به مناطق آسیب‌دیده تشکیل داده است.

علوی تصریح کرد: این ستاد بیشتر در زمینه‌های اطعام‌دهی، خرید اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان، جمع‌آوری هدایای مردمی و توزیع آنها بین مردم این مناطق فعالیت می‌کند.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گفت: ستاد عملیاتی در دو گروه جداگانه خواهران و برادران در روستاهای نزدیک مناطق سیل‌زده برای سرویس‌دهی بهتر تشکیل شده است و این آمادگی گسترده برای مدیریت بحران در شهرستان گمیشان وجود دارد.

وی افزود: گروه جهادی خادمیاران رضوی به همراه بنیاد کرامت و معاونت محرومیت‌زدایی و مجموعه رسانه‌ای و فرهنگی آستان قدس در سطح استان مشغول امداد‌رسانی به سیل‌زدگان است و در حال حاضر، آشپزخانه و نانوایی سیار در نزدیک‌ترین روستا به مناطق سیل‌زده برای امدادرسانی بهتر ایجاد شده است.

علوی با بیان این مطلب که روزانه بیش از هشت هزار وعده غذا در این آشپزخانه پخت و در بین مردم توزیع می‌شود، تصریح کرد: امدادرسانی به مردم سیل‌زده در استان تا پایان بحران سیل ادامه خواهد داشت.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان عنوان کرد: به منظور جلوگیری از ورود آب به شهرستان گمیشان، قرار شد با کمک تیم جهادی آستان قدس و ستاد مدیریت بحران معبرهایی احداث تا این آب وارد دریای خزر شود.

وی افزود: حدود هشت هزار نفر از مردم گمیشان، آق‌قلا و گنبدکاووس در محل‌های ایمن اسکان یافته‌اند و تیم جهادی آستان هم در حال پاکسازی خانه‌های آنان است و علاوه بر امدادرسانی، خرید البسه برای سیل‌زدگان نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار