مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان گفت: یک کامیون از انواع کنسروجات، گوشت مرغ و گوشت ماهی که ارزش ریالی آن حدود 100 میلیون تومان است برای سیل‎زدگان در نظر گرفته شده است.

ارسال محموله غذایی یک میلیارد ریالی برای سیل‎زدگان گلستانی

به گزارش گلستان 24 ؛ رضا جعفری عصر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش‎آمده در استان گلستان و از آنجایی که در ایام نوروز برخی مردم مناطق شهرستان گنبدکاووس، آق‎قلا و گمیشان با مشکلات ناشی از سیلاب رودخانه‎ها روبه‎رو شدند مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور به استان گلستان سفر کرد و از نزدیک با شرایط به وجود آمده در استان گلستان آشنا شد.

وی تصریح کرد: همچنین در این راستا با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جلسه‎ای در اداره کل تعاون برگزار شد و تصمیماتی برای حمایت از آسیب‎دیدگان سیل در گلستان اتخاذ شد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان تاکید کرد: براساس بازدیدهای انجام‎شده یک هزار وام پنج میلیون تومانی بدون ضامن و تنها با ارائه کدملی برای بازنشستگان استان گلستان که از سیل آسیب دیدند در نظر گرفته شد و اگر تعداد بازنشستگان آسیب‎دیده از سیل از این میزان بیشتر نیز باشد این تسهیلات پرداخت خواهد شد.

جعفری خاطرنشان کرد: همچنین سالن «چاله‎باغ» که در اختیار صندوق  بازنشستگان استان گلستان قرار دارد این اعلام آمادگی را برای اسکان بازنشستگان آسیب‎دیده و برپایی چادر اعلام کرد.

وی افزود: در راستای کمک به سیل‎زدگان شرکت پگاه 3 هزار صبحانه و 3 هزار میان وعده برای سیل زده در نظر گرفت که به مدت 10 روز این اقلام بین سیل‎زدگان توزیع می‎شود و همچنین در این مدت 10 هزار قوطی شیرخشک برای توزیع بین سیل‎زدگان در نظر گرفته شده است.

مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان  تاکید کرد: همچنین هتل جهانگردی که زیرمجموعه صندوق بازنشستگی است برای 10 روز روزانه 10 هزار وعده غذایی برای سیل‎زدگان در نظر گرفته است.

جعفری با بیان اینکه 10 هزار جفت چکمه نیز از سوی صندوق بازنشستگان تحویل هلال احمر استان گلستان شد، خاطرنشان کرد: امروز نیز یک کامیون از انواع کنسروجات، گوشت مرغ و گوشت ماهی که ارزش ریالی آن حدود 100 میلیون تومان است برای سیل‎زدگان در نظر گرفته شده که از طریق همکاری مردم و کانون‎های بازنشستگی در استان گلستان و با نظارت هلال احمر توزیع می‎شود.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار