اگر جناح ها و سیاسیون گلستان با حاشیه سازی و طولانی کردن روند انتصاب استاندار گلستان قدرت نمایی می کنند و از اینکار لذت می برند، مردم سیل زده دارند از اینکار رنج می برند.

بازی تاخیر در انتصاب استاندار جدید

به گزارش گلستان24؛ احمد ملاشاهی یکی از فعالان رسانه ای استان گلستان طی یادداشتی نوشت:درحالی که ادارات استان باید امکانات و تجهیزات خود را برای رفع تبعات سیلاب بسیج کنند بسیاری از مدیران فقط هشدار می دهند و در میدان ، خبری از آنها نیست جالب اینکه برخی از انها بر سر بومی بودن استاندار با همه دعوا دارند که خود بومی اند و کاری برای مردم نمی کنند، بحران بعد از سیل را می بینند اما با نیم نگاهی که به صندلی بیجان استانداری دارند، دل بکار نمی دهند و فقط ادای کار کردن را در می آورند. این روزها گروههای جهادی بهتر از هرکسی می دانند امار کدام مسول واقعی است و کدام آمار آبکی است.

اگر جناح ها و سیاسیون گلستان با حاشیه سازی و طولانی کردن روند انتصاب استاندار گلستان قدرت نمایی می کنند و از اینکار لذت می برند، مردم سیل زده دارند از اینکار رنج می برند.

در این دوسال باقی مانده از دولت، هر استانداری بیاید که تجربه و برنامه داشته باشد و باج به سهم خواهان ندهد برای گلستانی ها خوب است و برای معرفی اش نباید یک ثانیه تاخیر کرد.

کار وزارت کشور انتخاب استاندار است و حالا هم ضمن اینکار فرمانده مقابله با بحران سیل شده است، پس سیاسیون استان به قانون احترام بگذارند، چه نماینده باشیم، چه سردسته جناح باشیم و چه فرد بانفوذ دیگری باید بدانیم نتیجه این جنگ زرگری فقط فدا شدن سیل زدگان  و گرفتاری بقیه مردم استان است 

 اقایان! بد از بدتر بسیار است بعد بحران سیل نباید گرفتار بحران بهداشتی و انواع بیماری ها شویم واقعا چه کسی مسول بحران بعدی خواهد بود. انگار عافیت طلبان نمی دانند مسایل بهداستی فقط در اقلا نمی ماند.

کسانی که یکبار وسط بحران سیل، بازی عزل استاندار رئیس مدیریت بحران گلستان را راه انداختند حالا در بحبوحه موضوعات بهداشتی، بازی تاخیر در انتصاب استاندار جدید را در پبش گرفتند. واقعا الان زمان بازی نیست.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار