مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان گفت: هشتمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه با حضور تولیدکنندگانی از ۱۹ استان در محل دائمی نمایشگاه‌های گلستان برپا شد.

برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه در استان

به گزارش گلستان۲۴؛مهرداد یزدی صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه تخصصی گل و گیاه در استان اظهارداشت: نخستین نمایشگاه تخصصی امسال در قالب هشتمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه، مبلمان شهری، فضای سبز، خدمات شهری، تجهیزات پارکی و همچنین دومین نمایشگاه طب سنتی و گیاهان دارویی و صنایع وابسته در استان افتتاح شد.

وی افزود: این نمایشگاه از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های استان کار خود را آغاز کرده و به مدت پنج روز میزبان علاقه‌مندان است. مردم و فعالان صنعت گل و گیاه می‌توانند در این روزها از ساعت 17 تا 22 هر روز از این نمایشگاه بازدید کنند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گفت: این نمایشگاه در 46 غرفه برپا شده و تولیدات 19 استان نیز در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

به گفته وی تولید کنندگانی از استان‌های گلستان، مازندران، خراسان رضوی، اصفهان، تهران، سمنان، اردبیل، اراک و غیره در فضای یکهزار و 500 مترمربع حضور دارند.

یزدی ادامه داد: یکی از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه برگزاری کلاس‌های آموزشی گل و گیاه در محل سایت نمایشگاه بوده که شرکت عموم مردم در این کلاس‌ها آزاد است.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار