رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: یکی از بازرسان رسمی این سازمان با ضربات چاقوی افراد ناشناس راهی بیمارستان شد و هم اکنون حال عمومی این بازرس خوب است.

بازرس رسمی سازمان صنعت، معدن و تجارت با ضربات چاقوی افراد ناشناس راهی بیمارستان شد

به گزارش گلستان۲۴؛حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: چهارشنبه گذشته یکی از بازرسان رسمی سازمان در شهر آق قلا مورد ضرب و شتم افراد ناشناس قرار گرفت و راهی بیمارستان شد.

وی با اشاره به اینکه این اتفاق بعد از ساعت اداری رخ داده است، افزود: ضاربان به بهانه داشتن نامه اداری، بازرس سازمان را به نشستن در خودروی دیگر دعوت می کنند و بدون هرگونه پرسش و پاسخ وی را با ضربات چاقو مجروح می کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: پیگیری های حقوقی در این خصوص در حال انجام است و به عوامل انتظامی و اطلاعات و … این موضوع اطلاع داده شده است.

وی تصریح کرد: موضوع از طریق مراجع قضایی و انتظامی در حال پیگیری است و احتمال شخصی بودن این ماجرا بسیار کم است اما تا تمام شدن تحقیقات نمی توانیم به صراحت راجع به آن اظهار نظر کنیم.

قوانلو با یادآوری اینکه قبلاً که به این بازرس و خودروی شخصی وی خساراتی وارد شده بود، خاطرنشان کرد: هم اکنون حال عمومی این بازرس (حمیدرضا سلامتی) خوب است و امروز از بیمارستان مرخص می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار