شهردار گرگان از تصویب بودجه اولیه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان در فصل آینده خبر داد.

تصویب دو و نیم میلیارد تومان بودجه برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان

به گزارش گلستان 24 ؛ عبدالرضا دادبود بعدازظهر یکشنبه در جشن نایب قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر، اظهار کرد: این موفقیت متعلق به تمام مردم گرگان است و مایه خوشحالی است که این افتخار برای اولین بار در لیگ برتر بسکتبال به دست آمد.

وی افزود: چنین اتفاقاتی که باعث خوشحالی مردم یک شهر می‌شود باید بیشتر رخ دهد و امیدواریم این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

دادبود تصریح کرد: تیم بسکتبال شهرداری گرگان امسال فراز و نشیب‌های زیادی داشت اما در نهایت نتیجه مطلوبی به دست آمد و موجب شد تا مسیر برای موفقیت هموارتر شود.

وی ادامه داد: از همان ابتدای فصل عنوان کرده بودیم که امسال بسیار مهم است و اگر موفقیت کسب شود به همین راه ادامه خواهیم داد.

شهردار گرگان با بیان اینکه هزینه‌های میلیاردی در سال‌های گذشته نتیجه‌ای نداشت، گفت: امروز شاهد هستیم که این هزینه نتیجه قابل توجهی به دنبال داشته و مهم‌تر از آن موجب نشاط و شادی مردم گرگان شده است.

دادبود افزود: دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بودجه اولیه برای تیم بسکتبال شهرداری گرگان در فصل آینده تصویب شده و امیدوارم با جذب اسپانسر آن را افزایش دهیم و به مبلغ قابل توجهی برسیم.

وی تصریح کرد: اگر بتوانیم این بودجه را به پنج میلیارد تومان برسانیم شرایط بسیار خوبی برای فصل آینده مهیا خواهد شد تا باز هم دل مردم بسکتبالدوست گرگان را شاد کنیم.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار