دادبود:

شهردار گرگان گفت: من از همان ابتدا موافق تیم‌داری در بسکتبال و حتی در رشته‌های دیگر نبودم زیرا تیم‌داری در بسکتبال به نفع شهرداری نیست اما موضوع بسکتبال در گرگان یک شرایط خاص دارد و از جایگاه ورزشی و اجتماعی خاصی برخوردار است و من هم به نظر و خواست مردم گرگان احترام می‌گذارم.

موافق تیم‌داری نیستم اما به نظر مردم احترام می‌گذارم/ نام تیم بسکتبال در هر شرایط شهرداری گرگان باقی می‌ماند

به گزارش گلستان ۲۴ ؛  عبدالرضا دادبود در صحن رسمی و علنی عصر روز گذشته شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای حضور در لیگ برتر بسکتبال و ادغام با تیم بسکتبال «یس آل»، اظهار کرد: پس از آنکه شورا اختیار انجام مذاکرات و تصمیم‌گیری برای ادغام با تیم «یس آل» و حضور در لیگ برتر را به من واگذار کرد جلسات رایزنی و کارشناسی را برگزار کردیم.

وی ادامه داد: جلسه‌ای با مدیران تیم «یس آل» مرطرح شد، مطالب بیان شد و بعد از آن چندین جلسه کارشناسی برگزار شد و در نهایت به این نتیجه رسیدیم، در شرایط حال حاضر و نداشتن زمان برای پرداختن به موضوع ادغام، امسال مستقل و همانند روال گذشته در لیگ برتر بسکتبال شرکت کنیم.

شهردار گرگان گفت: این عدم ادغام به معنی پایان مذارکرات و تمهیدات برای مشارکت بخش خصوصی و تغییر ساختار تیم‌داری بسکتبال شهرداری گرگان نیست و باب مذاکرات باز است اما هرگونه اجرای تصمیم و یا موافقت بر مشارکت تیم‌داری یا اقدامات مشابه به سال آینده موکول می‌شود.

دادبود گفت: از نگاه من اگر می‌خواهیم ورود جدی به موضوع تیم‌داری، ادغام و یا مشارکت با بخص خصوصی داشته باشیم نیازمند فرآیند دراز مدت هستیم و از این رو قصد داریم تیم را در قالب موسسه و یا باشگاه ثبت کنیم.

وی اضافه کرد: امتیاز تیم به نام شهرداری گرگان است اما برای انجام فرآیندهای واگذاری، ادغام، مشارکت، فروش و یا هر اقدام دیگری نیازمند ثبت باشگاه یا موسسه هستیم که اقداماتش آغاز شده است.

شهردار گرگان با اشاره به اینکه باید به مباحث بودجه، استعدادیابی، کسب نتایج خوب، بستن قراردادهای شفاف با بازیکنان و کارد فنی، ایجاد فضای سالم در تیم توجه شود، تاکید کرد: برای بستن تیم تراز اول حتی همین دو و نیم میلیارد مصوب نیز مناسب نیست و نیازمند بودجه بیشتری هستیم اما باید با همین بودجه بهترین تصمیمات اتخاد شود.

دادبود بیان کرد: من از همان ابتدا موافق تیم‌داری در بسکتبال و حتی در رشته‌های دیگر نبودم زیرا تیم‌داری در بسکتبال به نفع شهرداری نیست اما موضوع بسکتبال در گرگان یک شرایط خاص دارد و از جایگاه ورزشی و اجتماعی خاصی برخوردار است و من هم به نظر و خواست مردم گرگان احترام می‌گذارم.

وی گفت: در آینده نیز اگر هر تصمیمی درباره ادغام و یا مشارکت بخش خصوصی برای تیم‌داری صورت بگیرد، نام تیم بسکتبال شهرداری گرگان باقی خواهد ماند زیرا این نام دارای سبقه و جایگاه ویژه‌ای نه تنها در گرگان بلکه در کل کشور است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار