پرداخت 70 میلیارد ریال غرامت سیل به کشاورزان گلستان، پیش بینی کشت حدود 20 هزار هکتار پنبه در استان و افزایش 2 برابری اعتبار دهیاری های استان در سال 98 ، از جمله اخبار کوتاه گلستان در روز شنبه است.

اخبار کوتاه گلستان در روز شنبه

به گزارش گلستان۲۴؛ محمدتقی قزل‌سفلی سرپرست امور شعب بیمه کشاورزی گلستان: تاکنون 70 میلیارد ریال غرامت از محل صندوق بیمه به کشاورزان سیل‌زده گلستانی پرداخت شد
**
غراوی سرپرست استانداری گلستان در بازدید از روستاهای شهرستان گالیکش: پرونده 3700 واحد مسکونی نیازمند تعمیر و بازسازی به بانک ها ارائه شد.
** 
رییس اداره پنبه و دانه‌های روغنی جهاد کشاورزی گلستان پیش بینی کرد که امسال در 20 هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استان پنبه کشت شود.
**
شالی در روش خشکه کاری برنج در مزرعه یکی از کشاورزان شهر جلین که برای اولین بار در حوزه مرکز استرآباد جنوبی شهرستان گرگان کشت شده بود سبز شد.
**
نصیبی مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان: اعتبارات دهیاری های گلستان در سال 98 در مقایسه با سال گذشته حداقل 2 برابر بیشتر شد.
**
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات گلستان: امسال20 میلیون قطعه بچه ماهی کلمه، 33 میلیون قطعه بچه ماهی کپور، 3 میلیون قطعه بچه ماهی سفید و 1 میلیون قطعه انواع بچه ماهیان خاویاری در رودخانه های استان رها می شود.
**
در راستای سیاست‌های راهبری جمعیت و به همت معاونت سیاسی امنیتی استانداری گلستان، پارک علم و فناوری و اداره کل ثبت احوال استان گلستان، رویداد استارت‌آپی ارتقای سطح کیفیت زندگی در خانواده‌ها با استفاده از فناوری و نوآوری خردادماه امسال در گرگان برگزار می شود.
سلامت، بهداشت و تغذیه، بودجه‌بندی هزینه خانواده‌ها، تکریم سالمندان، ازدواج آسان، روانشناسی و امنیت خانواده، سرگرمی و اوقات فراغت، کودک و ابزار خلاقیت، محیط‌زیست، معلولان و مبلمان شهری، گردشگری و بومگردی و رونق تولید مهم‌ترین محورهای این رویداد استارت‌آپی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار