مدیرکل بحران استان گلستان گفت: بارش‌ شدید باران، خسارت‌های جزئی برجای گذاشت و در حال حاضر مشکل قطعی برق و اختلال در تردد جاده‌ای وجود ندارد.

بارش شدید باران خسارت جزئی در برخی مناطق استان گلستان برجای گذاشت‌

به گزارش گلستان 24 ؛ مجتبی جمالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیشترین میزان بارش گزارش شده در استان گلستان 60 میلی‌متر بوده است، اظهار داشت: میزان بارش‌ها در استان در مقایسه با استان‌های مازندران و گیلان کمتر بوده اما در موقع مناسب و پراکنش مطلوب رخ داده است.

وی افزود: به دلیل شدن بارش‌ها به ویژه در غرب استان و در شهرهای بندرگز، ترکمن، کردکوی، گرگان و علی‌آبادکتول به صورت گسترده شاهد آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها بودیم.

مدیرکل بحران استان با تأکید بر خسارت‌های جزئی بارش‌های پاییزی گفت: قطعی برق به صورت موردی در شهرها و روستاهای استان در زمان بارش‌ها اتفاق افتاد و یک مورد هم در مراوه‌تپه به دلیل مشکلی که در پست برق 60 کیلوواتی به وجود آمده بود، قطعی برق داشتیم که البته بلافاصله رفع عیب شد. همچنین در برخی از شهرها از جمله بندرگز و بندرترکمن با محدودیت آب شرب مواجه بودیم که این مسئله هم رفع شده است.

وی بیان داشت: شدت بارش‌ها خسارت‌های جزئی به برخی از راه‌های حاشیه رودخانه‌ها وارد کرده است که بلافاصله نیروهای راهداری در محل حضور یافتند و در حال حاضر تردد در همه جاده‌های استان برقرار است.

جمالی گفت: با توجه به اخطاریه‌ها و هشدارهایی که از قبل صادر شده بود، اکیپ‌های امدادی و دستگاه‌های خدمات‌رسان در حالت آماده‌باش قرار داشته و دارند. خوشبختانه اینکه بارش‌ها در استان سیل‌آسا و خسارت‌زا بوده باشد، اینگونه نبود.

انتهای پیام/ تسنیم

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار