کرنژادی گفت: با توجه به اجرای سامانه «جی‎آی اس» در شهرستان ترکمن و بندرگز دو شهرستان به شکل پایلوت برای صدور کشاورز کارت انتخاب شده است.

جایگزین کارت الکترونیک کشاورزان به جای دفترچه‎های کشاورزی

به گزارش گلستان۲۴؛ «عبدالصالح کرنژادی» امروز (چهارشنبه 25 اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برداشت محصولات زراعی از جمله کلزا آغاز شده و درخواست داریم از کشاورزانِ که برای برداشت کلزا از کمباین‎هایی که دارای تائیدیه فنی هستند استفاده کنند.

 

مدیرجهاد کشاورزی بندرترکمن ادامه داد: مراکزی برای خرید تضمینی کلزا در شهرستان در نظر گرفته شده و درخواست داریم که کشاورزان کلزای خود را به این مراکز تحویل دهند.

 

کرنژادی تاکید کرد: با توجه به اجرای سامانه «جی‎آی اس» در شهرستان ترکمن و بندرگز دو شهرستان به شکل پایلوت برای صدور کشاورز کارت انتخاب شده است و دفترچه کشاورزی قدیمی باطل می‎شود و برای صدور کارت الکترونیکی کشاورزی باید کشاورزان قولنامه، سند و... را به همراه یک قطعه عکس به کارشناسان پهنه تحویل دهند.

 

وی گفت: ثبت اطلاعات تشکیل شده انجام می‎شود و تعیین موقعیت زمین نیز انجام خواهد شد و پس از مراحل نهایی صدور کارت کشاورزان صادر می‎شود.

 

مدیرجهاد کشاورزی بندرترکمن تاکید کرد: هدف از این پروژه این است که سطح دقیق اراضی کشاورزی مشخص شود و بتوانند برنامه‎ریزی درستی برای تهیه نهاده‎های کشاورزی اتفاق بیفتد.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار