فرمانده انتظامی گلستان تأکید کرد:

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: پلیس برابر قانون با افرادی که به هر دلیل اقدام به روزه خواری در ملا عام کنند یا واحدهای پذیرایی متخلف برخورد می کند.

برخورد نیروی انتظامی استان با روزه خوران

به گزارش گلستان۲۴؛ سردار علی اکبر جاویدان در گفتگو با خبرنگار مهر حفظ شئونات ماه مبارک رمضان را ضروری دانست و اظهار کرد: از آنجایی که فضای جامعه در این روزها آکنده از عطر بندگی و معنویت بوده شایسته است که شهروندان بیش از پیش در عمل به قوانین الهی اهتمام داشته و حرمت این ماه را حفظ کنند.

وی افزود: به منظور رعایت حرمت ماه رمضان و روزه داران افراد از هرگونه تظاهر به روزه خواری به خصوص در ملأ عام، در واحدهای صنفی و اماکن عمومی، تفرجگاه ها، مجتمع های تجاری، پاساژها و معابر عمومی خودداری کنند.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: پلیس برابر قانون با افرادی که اقدام به روزه خواری در ملاعام می کنند، برخورد خواهد کرد از این رو افرادی که بنا به هر دلیلی قادر به روزه داری نیستند از خوردن و آشامیدن در انظار عمومی خودداری کنند.

جاویدان ادامه داد: به منظور ارائه خدمات به مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی هستند، متصدیان مراکز پذیرایی بین راهی، پایانه ها، فرودگاه ها، راه آهن و بیمارستان ها می توانند با اخذ مجوز از مراجع ذی ربط با رعایت و حفظ شئونات اسلامی ضمن استتار مکان، به گونه ای که در ملاء عام تظاهر به روزه خواری نشود، فعالیت کرده و از عرضه غذای سرد در معابر عمومی و مقابل واحدهای صنفی خودداری شود.

جاویدان تصریح کرد: سایر مراکز پذیرایی از اذان صبح تا اذان مغرب اجازه فعالیت نداشته و در صورت مشاهده برابر ضوابط و مقررات با متخلفان برخورد می شود.

فرماندهی انتظامی استان گلستان همچنین از شهروندان به خصوص رانندگان خواست تا از تظاهر به روزه خواری، استعمال دخانیات در داخل خودرو خودداری کنند.

جاویدان در بخش دیگری از سخنان خود به آمادگی کامل پلیس گلستان برای تامین نظم و امنیت در طول ماه مبارک و همچنین اتخاذ تمهیدات ترافیکی در ساعات منتهی به افطار و لیالی قدر اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی های لازم در این خصوص انجام شده و با تمام توان برای آرامش شهروندان در این ایام تلاش خواهیم کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار