حجت الاسلام ولی نژاد گفت: همزرمان با دهه آخر ماه مبارک رمضان «اعتکاف رمضانیه» در سراسر استان گلستان برگزار می شود.

برگزاری اعتکاف رمضانیه در استان

به گزارش گلستان۲۴؛ «حجت الاسلام نورالله ولی نژاد» امروز (یکشنبه 29 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران گفت: موضوع اعتکاف در دهه آخر ماه مبارک رمضان یکی از سفارشات پیامبر(صلی الله علیه و آله وسلم) است که ایشان خود در دهه آخر این ماه مبارک جزو معتکفین بودند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: اعتکاف رجبیه در گلستان به صورت وسیع برگزار شد و در حال حاضر نیز به قوت خود باقی است و از آنجایی که اعتکاف رمضانیه از سفارشات پیامبر(صلی الله علیه و آله وسلم) است پیشنهاد شد این مراسم امسال در استان برگزار شود.

 

وی با اشاره به اینکه امسال برای آن دسته از هم استانی هایی که شرایط برای آنها فراهم است معتکف شوند نسبت به برگزاری اعتکاف رمضانی اقدام کنند، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده اقدامات اولیه صورت گرفته و بخشی از مساجد اعلام آمادگی کرده اند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد تصریح کرد: سه روز آخر رمضان برای اعتکاف رمضانیه در نظر گرفته شده است و تمامی مساجد شهرها و روستاهای استان آمادگی برگزاری این مراسم را دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام معتکفین در تمامی شهرستان ها آغاز شده است و علاقمندان برای شرکت در این مراسم معنوی می توانند ثبت نام کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهار امیدواری کرد: امسال شاهد حضور پررنگ همه مردم اعم از برادران و خواهران شیعه و سنی به ویژه جوانان در استان باشیم.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار