از 15 لغایت 21 فروردین ماه جاری:

​ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان از آغاز ثبت‌نام مراسم اعتکاف در استان خبر داد و گفت: مراسم معنوی اعتکاف از روز 15 لغایت 21 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

ثبت‌نام اعتکاف در گلستان آغاز شد
به گزارش گلستان 24، حجت‌الاسلام علی‌اکبر سایری صبح امروز اظهار کرد: مراسم معنوی اعتکاف از روز گذشته 15 فروردین ماه لغایت 21 فروردین ماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان برای شرکت در این مراسم معنوی می‌توانند ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه بستر بسیار مناسبی برای ثبت‌نام در مراسم معنوی اعتکاف برای علاقمندان مهیا شده است، تصریح کرد: علاقمندان برای ثبت‌نام در مراسم اعتکاف می‌توانند از طریق سایت تبیان به صورت اینترنتی اقدام کنند.

 

* اعتکاف بهترین فرصت برای خلوت‌گزینی با خداوند متعال است

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ابراز کرد: علاقمندان می‌توانند به صورت حضوری به مساجد و محل برگزاری مراسم اعتکاف مراجعه کنند و یا با مراجعه به ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستان ثبت‌نام کنند.

سایری با بیان اینکه اعتکاف بهترین فرصت برای خلوت‌گزینی با خداوند متعال است، یادآور شد: خلوت‌نشینی که در اعتکاف محقق می‌شود فرصتی مناسب برای عبادت، تفکر و انس با خداوند متعال است و غنیمت شمردن این فرصت انسان مومن را در راهیابی به مراحل کمال یاری می‌کند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه از اعمال مهم اعتکاف، روزه گرفتن در ایام اعتکاف است، خاطرنشان کرد: اعتکاف سبب دوستی مومنان و جدا شدن از گناهان است و در نهایت سبب قرب و نزدیکی به خداوند متعال می‌شود که همه این امور باعث نورانیت دل می‌گردد وبه انسان فرصت حضوری عاشقانه و عارفانه را در محضر خداوند را می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار