قائم مقام شهردار گرگان با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن جامع حمل و نقل شهر گرگان(راژمان)، گفت: با استفاده از این اپلیکیشن می توان از وضعیت ترافیک و ظرفیت خالی پارکینگ های عمومی سطح شهر مطلع شد.

گرگانی‌ها از وضعیت ترافیک سطح شهر و ظرفیت خالی پارکینگ‌های عمومی مطلع می شوند

به گزارش گلستان۲۴؛ محسن کریمی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: فردا سه شنبه به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه شهر گرگان در پارک شهر برگزار می شود.

وی با اشاره به برخی از این پروژه ها، گفت: بهره برداری و افتتاح ست های ورزشی جانبازان و معلولین در چندین پارک، کف سازی خیابان پاسرو، اپلیکیشن جامع حمل و نقل، کمپ مسافر در النگدره، چتر وای فای شهری رایگان در نقاط پر تردد، دیواره سنگی عدالت 88 و 99، کلنگ زنی سرای محله یا خانه محله در کوی انجیراب و رونمایی از محل جدید چهارشنبه بازار در محل سعدآباد از جمله این برنامه ها هستند.

کریمی خاطرنشان کرد: با استفاده از اپلیکیشن جامع حمل و نقل می توان از وضعیت ترافیک در نقاط مختلف شهر و همچنین از ظرفیت خالی پارکینگ های عمومی سطح شهر به صورت آنلاین با خبر شد. 

قائم مقام شهردار گرگان بیان کرد: در گام بعدی در نظر داریم پارکینگ های خطی را نیز به این اپلیکیشن اضافه کنیم.

وی به برنامه شهرداری برای بازگشایی محور طبیعت هم اشاره کرد و گفت: مذاکراتی با مالکین انجام شده و سعی داریم امسال تملک زمین مردم انجام گیرد. به دنبال این هستیم که در سال 98 کار 

/ایسنا

ارسال نظر

آخرین اخبار