اختصاص 35 میلیارد ریال اعتبار به موزه میراث روستایی گلستان، تاکید بر احیای مشاغل از دست رفته در سیل، بازسازی کامل مسیر ریلی گرگان اینچه برون تا 10روز آینده و تحقق 100 درصدی اشتغال شهرستان بندرگز، از جمله اخبار کوتاه روز دوشنبه گلستان است.

اخبار کوتاه استان گلستان

به گزارش گلستان۲۴؛ کریمی مدیرکل میراث فرهنگی گلستان در آیین گرامیداشت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی گفت: سال گذشت از محل ره آورد سفر رئیس جمهور به گلستان 70 میلیارد ریال اعتبار به موزه میراث روستایی قرق اختصاص یافت که امیدواریم با تخصیص 35 میلیارد ریال از این اعتبار بخشی از اولین موزه روستایی گلستان را به بهره برداری برسانیم.
**
احمدی فرماندار بندرگز گفت: سال گذشته با ثبت ایجاد یک هزار و 350 شغل در سامانه رصد، 100 درصد تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی شهرستان محقق شد.
**
هاشمیان رییس کل دادگستری گلستان گفت: در قالب اقتصاد مقاومتی از تولیدکنندگان حمایت می کنیم اما اجازه نمی دهیم افرادی با سو استفاده، از بازپرداخت تسهیلات شانه خالی کنند.
**
حمیدی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان تاکید کرد که مشاغل از دست رفته در مناطق سیل‌زده استان احیا می‌شود.
**
عبدالکریم زاده مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 گفت: در سیل اخیر 100 نقطه از راه‌های گلستان در سیل اخیر شکافته شدند که 7 نقطه آن در مسیر ریلی گرگان به اینچه برون بود که تاکنون 5 نقطه از این مسیر بازسازی شده و 2 نقطه دیگر تا 10 روز آینده به اتمام می رسد. 
**
سرهنگ شفائی زاده فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان گفت: در عملیات مقابله با صیادان غیرمجاز و حفاظت از دامهای خاویاری در منطقه خواجه نفس حوالی گرگانرود یک صیاد غیرمجاز به همراه یک دستگاه قایق موتوری، یک دستگاه جی پی اس، 15 رشته دام فلسدار و 40 رشته دام غضروفی شناسایی و دستگیر شد.
**
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نمایشگاه عکس آسیب های اجتماعی با موضوعات طلاق، خشونت، کودکان کار، متکدیان، فضای مجازی و حاشیه نشینی برگزار می کند. آخرین مهلت ارسال آثار تا ٥ خرداد ماه است.
**
حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان: پارسال سال گذشته 1207 نفر در بنگاه های اقتصادی، آموزش های مهارتی را فرا گرفته اند که از این تعداد 438 نفر در همان واحدها مشغول به کار شدند
**
غفاری مدیر کل بهزیستی استان گلستان: همزمان با ماه مبارک رمضان، دو هزار و 500 بسته غذایی بین مددجویان ساکن مناطق سیل‌زده استان توزیع شد.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار