پس از گذشت یک هفته از سیل ویرانگری که در استان گلستان به وقوع پیوست و تعدادی از مردم این خطه شمالی در اسکان‌های اضطراری مستقر شدند؛ حالا بارش امید با آغاز زندگی مشترک یک زوج سیستانی در اردوگاه سیل‌زدگان گلستان تماشایی است.

زیر پرچم متبرک علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) انجام گرفت بارش امید در اردوگاه سیل‌زدگان گلستان/ یک زوج سیستانی به خانه بخت رفتند+تصاویر

به گزارش گلستان ۲۴ ؛به نقل از خبرگزاری فارس آغاز زندگی مشترک یک زوج سیستانی پس از هیاهوی سیل ویرانگری که مردم گلستان را در تب و تاب انداخت خبر خوشی بود که همه را به وجد آورد، اینجا در سالن ورزشی روستای محمدآباد گرگان جایی که یکی از محل‌های اسکان اضطراری سیل‌زدگان گلستان است همه در تدارک یک جشن عروسی ساده اما شیرین و به یاد ماندنی برای عروس 18 ساله و داماد 26 ساله هستند.

شروع زندگی مشترک نسرین و غلامرضا در وسط یک بحران نشان از جرقه امید می‌دهد تا کوچه‌ پس کوچه‌های سخت زندگی یادمان نرود «ان مع‌العسر یسرا» همانا بعد از هر سختی آسانی است، این زوج آق‌قلایی تصمیم گرفتند تا آغاز زندگیشان را در بین سیل‌زدگان جشن بگیرند‌.

در اینجا کودکان زیادی پای سفره عقد این زوج جوان زیر پرچم متبرک علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) به شادی و پای‌کوبی مشغول هستند عجب شوری به پاست؛ مردم سیل‌زده اینجا هنوز دل‌شان از غم و غصه پر است اما در شادی این زوج جوان شریک شدند و برای آنها آرزوی خوشبختی می‌کنند.

این روزها گرچه قهر طبیعت چهره ناخوشی از خود به گلستانی‌ها نشان داده و مردم برخی از نقاط این منطقه را خانه خراب کرده است؛ اما نتوانسته جشن ازدواج این عروس و داماد سیستانی را بر هم بزند.

این زوج جوان در تصمیمی جالب آغاز زندگی مشترک‌شان را در کنار سیل‌زدگانی آغاز کردند تا بار دیگر ندای وحدت و همدلی از استانی که رنگین‌کمان اقوام است شنیده شود، خبرگزاری فارس این اتفاق فرخنده و مبارک را به زوج جوان تبریک گفته و از خدای مهربان آرزوی خوشبختی و سربلندی‌شان را دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار