رئیس شورای شهر گرگان گفت: همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) ۱۰ پروژه مدیریت شهری گرگان به بهره‌برداری رسید.

بهره برداری  ۱۰ پروژه مدیریت شهری گرگان

به گزارش گلستان۲۴؛ علی‌اصغر یوسفی در مراسم معرفی و رونمایی از 10 پروژه شهری اظهارداشت: شورای شهر و شهرداری عزم و اراده‌ای جدی برای برنامه‌ریزی در مباحث عمرانی، خدماتی و موضوعات مختلفی از جمله گردشگری و تفریحی دارند.

وی افزود: شاید سال‌های قبل در پروژه‌های عمرانی موفقیت‌های نسبی به‌دست آورده باشیم اما به موضوعات تفریحی و گردشگری توجه کمتری شد. برای همین در شورای پنجم همه عزم جدی داشتیم تا در کنار شهرداری تصمیم‌هایی بگیریم که رفاه و آسایش شهروندان را در پی داشته باشد و به ویژه موضوعات گردشگری در اولویت قرار بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: امشب همزمان با شب ولادت امام حسن مجتبی (ع) 10 پروژه شهری در گرگان به بهره‌برداری می‌رسد که تقریباً همه آنها با رویکرد گردشگری و تفریحی است.

وی گفت: آبنمای خشک و موزیکال در پارک شهر گرگان، مجموعه آب درمانی، راه‌اندازی اپلیکیشن جامع گردشگری، اتمام کف‌سازی خیابان پاسرو و غیره برخی از پروژه‌هایی است که امشب افتتاح می‌شود.

یوسفی از زحمت‌ها و تلاش‌های مدیریت شهری گرگان در سیل اخیر آق‌قلا اشاره کرد ویادآور شد: در نخستین جلسه شورای شهر پس از وقوع سیل مبلغ 10 میلیارد ریال برای کمک‌رسانی به شهروندان سیل‌زده آق‌قلا مصوب کردیم. مدیریت شهری گرگان در سیل اخیر اقدامات بسیار خوبی انجام داد که باید از همه عوامل قدردانی کرد.


 

ارسال نظر

آخرین اخبار