شهردار گرگان گفت: از «حمیدرضا کلاسنگیانی» به عنوان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان می‌خواهم شبانه‌روزی و محکم و استوار برای موفقیت تیم تلاش کند.

دستور شهردار گرگان به سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای موفقیت تیم بسکتبال

به گزارش گلستان24؛ عبدالرضا دادبود پیش از ظهر امروز در مراسم رسمی معارفه اعضای کادر فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: با موافقت شورای شهر و تفویض اختیاری که انجام شد تصمیم گرفتیم که امسال به صورت مستقل در لیگ برتر بسکتبال همانند گذشته شرکت کنیم و موضوع استفاده از بخش خصوصی و ادغام با تیم «یس آل» به سال آینده موکول شود.

وی ادامه داد: در همین راستا براساس فرآیند جدید برای عملکرد بهتر تیم، فرآیند تشکیل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان شکل گرفت و امروز اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه و اعضای کادر فنی به صورت رسمی معرفی شدند.

شهردار گرگان با اشاره بر اینکه تیم‌ها برای حضور در لیگ حرفه‌ای نیازمند برنامه‌ریزی حرفه‌ای و بلندمدت هستند و با توجه به اینکه شهرداری گرگان در برنامه‌ریزی بلندمدت دائم در حال تغییر مدیریتی است تشکیل یک هیات مدیره و باشگاه برای آینده تیم ضروری بوده است.

دادبود بیان کرد: همه ما امروز حضور داریم تا کمک کنیم که امسال تیم نتیجه خوبی بگیرد و از این رو برای بهتر پیش رفتن امور، تمام اختیاراتم را به مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه تفویض کرده‌ام.

وی اضافه کرد: برای ما مهم است که ترکیب مدیریتی و فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان از تمام ظرفیت‌های موجود به نحو احسن استفاده کند و حتی از ظرفیت تیم برای اهداف دیگر شهرداری یعنی توسعه گردشگری و حل آسیب‌های اجتماعی نیز استفاده شود.

شهردار گرگان بیان کرد: از آقای کلاسنگیانی سرمربی تیم می‌خواهم تا با کار شبانه‌روزی و محکم و استوار برای موفقیت تیم تلاش کند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار