با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال

رئیس شورای اسلامی شهر آق‌قلا گفت: در سال 1396 قریب به 6 هزار تن آسفالت با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال در سطح شهر آق‌قلا استفاده شده است.

6 هزار تن آسفالت در آق‌قلا انجام شد

به گزارش گلستان 24 ؛ عبدالله صحنه امروز در خصوص  وضعیت آسفالت شهرستان آق‌قلا در گفت و گو با خبرنگاران استان اظهار کرد: در سال 1396 در شهر آق‌قلا قریب به 6 هزار تن آسفالت با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال در سطح شهر آق‌قلا استفاده شد.

وی از افزایش 40 درصدی میزان بودجه در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری حدود 40 درصد افزایش بودجه شهرداری را در شهرستان آق‌قلا شاهد هستیم و اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 700 میلیون تومان به شهر آق‌قلا تخصیص داده شد.

* افزایش 40 درصدی میزان بودجه شهرداری آق‌قلا در سال جاری/ تخصیص اعتبار بیش از 11 میلیارد تومان به شهر آق‌قلا

رئیس شورای اسلامی شهر آق‌قلا با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 8 میلیارد تومان بودجه شورای شهر تخصیص یافت،  ابراز کرد: بودجه شورای شهر آق‌قلا در سال 1396 قریب به 8 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده است و بودجه شهرداری در سال جاری حدود 40 درصد افزایش یافت و مبلغ بیش از 11 میلیارد تومان اعتبار به شهر آق‌قلا تخصیص داده شد.

صحنه از افزایش بودجه شورای شهر آق‌قلا خبر داد و اذعان کرد: بودجه شورای شهر در سال گذشته علاوه بر 8 میلیارد و 400 میلیون تومان، مبلغ 300 میلیون تومان اضافه‌تر به بودجه سال گذشته محقق شد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان آق‌قلا نیاز به آسفالت زیادی دارد، خاطرنشان کرد: در سال 1397 بنا داریم که آسفالت بسیار خوبی در سطح شهر انجام شود و با توجه به اینکه شهرستان آق‌قلا نیاز به آسفالت زیادی دارد در این زمینه اقدامات لازم را با همکاری شهرداری آق‌قلا انجام خواهیم داد.

رئیس شورای اسلامی شهر آق‌قلا یادآور شد: در شهرستان آق‌قلا، مناطقی که هنوز آسفالت نشده بسیار زیاد است که در این زمینه اعتبار بسیار خوبی را برای آسفالت در سطح شهر آق‌قلا پیش‌بینی کردیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار