مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در ماه مبارک رمضان بیش از هزار و۲۰۰ مبلغ در استان فعالیت کردند.

۱۲۰۰ مبلغ ویژه ماه مبارک رمضان در گلستان فعالیت کردند

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان بیش از هزار و ۲۰۰ مبلغ در سطح استان مشغول فعالیت بودند که در بیش از ۶۰۰ تشکل دینی استان فعالیت داشتند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های قرآنی در سطح استان از شرایط خوبی برخوردار بود، افزود: اکنون بیش از دو هزار و ۳۰۰ مسجد در استان وجود دارد که در ماه مبارک رمضان به‌عنوان پایگاه دینی مورد استفاده قرار می‌گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: مناسبت‌هایی همچون شب قدر، ولادت امام حسن مجتبی و روز جهانی قدس از جمله برنامه‌هایی بود که در مساجد برگزار شد.

وی تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم ماه رمضان پربارتری برای مردم رقم بزنیم برنامه‌هایی مانند گفتمان‌های دینی، پاسخ به شبهات و آموزش قرآن در سطوح مختلف برای این ایام تعریف کردیم.

ولی نژاد با اشاره به اینکه امسال شاهد افزایش اقامه نماز جماعت در سطح استان بودیم، اظهار کرد: با ارزیابی‌های که انجام‌شد استان توانسته در همه زمینه‌ها نسبت به سال گذشته از شرایط بهتری برخوردار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: حضور گسترده افراد در اقامه نماز عید سعید فطر گویای این بود که مردم خود را آماده کرده بودند تا به خداوند نزدیک شوند.

وی افزود: در این ایام کمک‌های بسیار فروانی به مستضعفین و ایتام به محرومین توسط مردم انجام شد که این نشان می‌دهد مردم با دین زندگی می‌کنند و حاضر نیستند بدون آن ادامه دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار