سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان گفت: ۱۴ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان گلستانی پرداخت شد.

پرداخت ۱۴ میلیارد تومانی غرامت به کشاورزان استان گلستان

به گزارش گلستان۲۴؛ محمد حمیدی صبح شنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جبران خسارت‌های سیل توسط دولت در دو بخش عمده کشاورزی و مسکونی بوده که بخش مسکونی توسط بنیاد در حال پیگیری است و تسهیلات کم بهره و کمک‌های بلاعوض پرداخت خواهد شد.

وی افزود: در بخش کشاورزی تاکنون ۱۶۰ میلیارد تومان به حساب استان واریز شده که به همین میزان هم مصوب شده که به استان اختصاص یابد.

حمیدی گفت: تاکنون حدود ۲۸ میلیارد تومان خسارت بخش کشاورزی برآورد شده که ۱۴ میلیارد تومان آن پرداخت و روند پرداخت خسارت‌ها ادامه دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان بیان کرد: تاکنون خسارت بیش از دو هزار پرونده اراضی خسارت دیده را پرداخت کردیم و ۶ هزار پرونده را هم در دستورکار داریم و هر هفته جلسه پرداخت خسارت‌ها تشکیل می‌شود.

حمیدی در خصوص خسارت دامداری‌ها گفت: علاوه بر کمک‌های بلاعوض به دامداران، برای هر دام سبک سه میلیون تومان و برای هر دام سنگین پنج میلیون تومان تسهیلات کم بهره پرداخت می‌کنیم.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار