سرپرست استانداری گلستان گفت: این تفکر که فشارهای استکبار جهانی به خصوص آمریکا پایه‌های عقیدتی و اقتصادی و روحیه مردم ایران را سست خواهد کرد تفکر فکر خامی است.

فشارهای استکبار جهانی مردم را سست نخواهد کرد

به گزارش گلستان۲۴؛ میرمحمد غراوی صبح یکشنبه در صبحگاه مشترک اقتدار نیروهای مسلح که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: افرادی که در عملیات بیت المقدس شرکت و موجب فتح خرمشهر شدند، روحیه ایثار و شهادت را به مردم تفدیم کردند.

وی افزود: دشمن تا دندان مسلح در اوایل انقلاب با پشتیبانی ابرقدرت‌های شرقی و غربی با حمله به ایران قصد تجزیه کشورمان را داشتند تا انقلاب اسلامی را نابود کنند.

غراوی تصریح کرد: مردم به یاری خداوند و حمایت رهبر کبیر انقلاب اسلامی به جبهه‌ها رفتند و با فداکاری و ایثار خاک کشور را آزاد کردند و حماسه باشکوه فتح خرمشهر را رقم زدند.

وی ادامه داد: در عملیات بیت المقدس پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع خاک ایران از اشغال عراق خارج شد و یگان‌های نیروهای مسلح و مردمی نشان دادند با رشادت می‌توان دشمنان را از خاک ایران خارج کرد.

سرپرست استانداری گلستان با بیان اینکه فتح خرمشهر سرآغازی برای اقتدار جمهوری اسلامی بود، گفت: با فرمان امام راحل جنگ را نهایی کردیم و حامیان صدام پی بردند که دشمن نمی‌تواند به مرزهای ما آسیب بزند.

غراوی افزود: این تفکر که فشارهای استکبار جهانی به خصوص آمریکا پایه‌های عقیدتی و اقتصادی و روحیه مردم ایران را سست خواهد کرد تفکر فکر خامی است.

وی یادآور شد: مردم ما در زمان بحران‌ها تسلیم نمی‌شوند و با همبستگی و اتحاد و هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی راه امام راحل را دنبال خواهند کرد و مقابل استکبار جهانی می‌ایستند.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار