مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان گفت: تاکنون ۸۰۰ بسته از لوازم خانگی‌ مربوط به سیل‌زدگان مددجوی کمیته امداد، از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) توزیع شده است.

توزیع ۸۰۰ بسته لوازم خانگی‌ بین سیل‌زدگان استان

به گزارش گلستان۲۴؛ محمدمهدی سلمان‌زاده صبح امروز در حاشیه توزیع لوازم خانگی‌ بین سیل‌زدگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون از مجموع 4 هزار بسته لوازم خانگی مربوط به سیل‌زدگان استان توزیع تعداد 800 بسته این لوازم در بین مددجویان کمیته امداد به پایان رسید.

وی اظهار کرد: هر بسته شامل یخچال، فرش، اجاق گاز، 2 تخته پتو، ظرف تفلون و نیز ظروف غذاخوری است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان گفت: با 6 قلم جنسی که در هر بسته وجود دارد در واقع تاکنون تعداد 4 هزار و 800 قلم کالا در شهرهای سیل‌زده استان در بین نیازمندان اهدا شد.

وی گفت: بقیه 3 هزار و 200 بسته این  لوازم مربوط می‌شود به خانواده‌های غیرکمیته امدادی در سطح استان که امیدواریم به زودی براساس لیست استانداری، تقدیم سیل‌زدگان استان می‌شود.

سلمان‌زاده اظهار کرد: با توجه به تاکید ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کشور و هم با توجه به شرایط آغاز سال و آغاز تولید کارخانجات در سریع‌ترین زمان ممکن تهیه و توزیع شود و نیز با توجه به شعار سال رونق تولید این اقلام از کالاهای تولید داخلی تهیه شده است.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار