مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان گفت: بیش از 8 هزار فرزند یتیم و فرزند محسنین در استان گلستان وجود دارد که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارد.

بیش از 8 هزار یتیم در استان تخت پشش کمیته امدادند

به گزارش گلستان۲۴؛اسکندر اسکندری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: بیش از 8 هزار فرزند یتیم و فرزند محسنین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان قرار دارد.

وی تصریح کرد: یتیمان در نزذ خداوند باری‌تعالی از چایگاه والایی برخوردار هستند و باید به آنها محبت کرد اکنون که در ماه رمضان ماه خدا و ماه امام علی (ع) قرار داریم باید همانند این امام همام رسم یتیم‌نوازی را به خوبی به جای آریم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان ابراز کرد: بیش از 17 هزار حامی ایتام در استان گلستان وجود دارد که این حامیان از استان گلستان، خارج استان و خارج از کشور از این ایتام حمایت می‌کنند.

اسکندری درخصوص کمک‌های حامیان به ایتام گلستانی خاطرنشان کرد: حامیان ایتام در سال گذشته بالغ بر 14 میلیارد تومان به ایتام گلستان کمک مالی کردند.

وی افزود: به فرموده پیامبر عظیم‌الشان اسلام؛ کسی که یتیمی را سرپرستی کند تا این که آن یتیم از او بی‌نیاز شود خداوند بهشت را بر او واجب می‌کند، همان گونه که اگر کسی در مال یتیم خیانت کند مستحق دوزخ می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار