غراوی در پیامی با تقدیر از حضور با صلابت و دشمن شکن مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: مردم روزه دار و قدر شناس گلستان ثابت کردند که در راه دفاع از مظلومان همواره در صحنه حضور خواهند داشت و از فلسطین به عنوان پاره تن جهان اسلام حمایت خواهند کرد.

تشکر سرپرست استانداری گلستان از حضور باشکوه مردم استان در راهپیمایی روز قدس

 گزارش گلستان۲۴؛ در متن کامل پیام «میرمحمد غراوی»، سرپرست استانداری گلستان آمده است: انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران در سایه رهبری بی بدیل امام خمینی (رحمه الله علیه) و دفاع از حقانیت و مظلومیت شکل گرفت و در این راه اعلام روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار فرهیخته انقلاب حرکتی ارزشمند در جهان اسلام بود.

 

روز قدس در واقع روز حمایت از تمام انسان های آزاده ای است که در مقابل زورگویی های حاکمان و اشتغالگران غاصب ایستاده اند و لحظه ای حاضر به سازش با ظالمان و ستمگران نشده اند.

 

مردم شریف و همیشه در صحنه استان گلستان امسال نیز همگام با مردم سراسر کشور فریاد انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و حامیانش علی الخصوص امریکا سر دادند و با حضور چشمگیر و با شکوه خود ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، به ندای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در حمایت از ملت های مظلوم خصوصاً ملت ستمدیده فلسطین لبیک گفتند.

 

اینجانب از تمامی اقشار مردم شریف، قدرشناس و روزه دار که حماسه ای بی بدیل در راهپیمایی روز جهانی قدس خلق کردند تقدیر می نمایم و امید است این حمایت از ملت های مظلوم و بی دفاع موجب آزادی آنان از چنگال ستمگران شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار