در پایین آبشار زیارت زمین وسیع و همواری وجود دارد که افرادی با هویت ناشناس با اعلام این موضوع که این ملک شخصی است از مردم مبالغی را جهت پارک خودرو دریافت می کنند.

جنگل خواری در کنار آبشار زیارت

به گزارش گلستان24؛استان گلستان یکی از مناطق جنگلی شمال کشور است که دارای دیدنی های بکر و زیبا می باشد که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران جدا از مردم بومی استان از این مناطق دیدن می کنند.

نهارخوران یکی از این مناطقی است که بیشتر در بین مردم کشور شناخته شده است،چرا که این مکان تفریحی در مرکز استان گلستان قرار دارد و زیر ساخت های موجود در آن مکان باعث بیشتر دیده شدن آنجا شده است.

آبشار زیارت  که در ر 8 کیلومتری جنوبی شهر گرگان بعد از بلوار نهارخوران قرار دارد،از جمله مناطق زیبایی است که مردم برای دیدن آن حاضراند از جاده های سنگ لاخی بگذرند تا به آنجا برسند.

درست بعد از این که چندین کیلومتر از روستای زیارت بگذرید به یک زمین صاف و خاکی که متراژ  آن حدود 2 هکتار می باشد می رسید که دقیقا پایین آبشار زیارت قرار گرفته است.

زمانی که باخودرو وارد این زمین می شوید چندین نفر با روپوش فسفری و قبض پارکنیگ به سراغ مردم  می آیند و مبلغی را جهت پارک خودرو از گردشگران ومردم بومی اخذ می کند.

این اخذ مبلغ در حالی صورت میگیرد که هیچ ارگان دولتی و یاحقوقی متولی مدیریت این زمین با وسعت زیاد نیست وهیچ امکانات و زیر ساختی نیز در انی زمین وجود ندارد.

و افرادی که در این مکان از مردم مبالغی را اخد می کنند به راحتی اعلام می کنند که این ملک شخصی است و برای همین هم صاحب ملک به اعضای پارک هر خودرو مبلغ دو هزار تومان حق پارکینگ میگیرد.

زمینی با این وسعت زیاد آن هم در پایین آبشار زیارت و در دل جنگل های شهرستان گرگان چگونه به ملک شخصی تبدیل شده است؟

جا دارد که مسئولین استان پیگیری این موضوع باشند که این جنگل خواری آن هم در کنار یکی از آبشار های دیدنی استان گلستان چگونه اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

  • مجتبی
    0

    واقعا چرا پول میگیرن؟؟؟ زمین خدا رو هم یه عده ارث پدرشون میدونن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • مجتبی
    0

    واقعا چرا پول میگیرن؟؟؟ زمین خدا رو هم یه عده ارث پدرشون میدونن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آخرین اخبار