معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: 10 مرکز تخصصی صنایع‌دستی در گلستان فعال است.

فعالیت 10 مرکز تخصصی صنایع‌دستی در استان

به گزارش گلستان۲۴؛ مریم حاج‌ابراهیمی پیش از ظهر امروز با گرامیداشت هفته صنایع‌دستی و گردشگری در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر تعداد 10 مرکز تخصصی صنایع‌دستی در سطح استان گلستان فعال است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متعددی به مناسبت هفته جهانی صنایع‌دستی و گردشگری در استان گلستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌های متعددی در هفته جهانی صنایع دستی از قبیل ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی و همچنین برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در سطح استان برگزار می‌شود.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با اشاره به اینکه برنامه‌های صنایع‌دستی تا تاریخ 26 خردادماه ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: فردا همایش استانی متمرکز صنایع‌دستی برای رده سنی بزرگسال در شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

حاج‌ابراهیمی خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته جهانی صنایع‌دستی مراسم افتتاحیه تعدادی از مراکز تخصصی صنایع‌دستی در شهرهای گمیشان، گالیکش و یکی از روستاهای مینودشت برگزار می‌شود و این مراکز جزو مراکزی هستند که از صفر تا 100 تولید صنایع‌دستی، فراوری مواد اولیه و فروش در این مراکز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 10 مرکز تخصصی صنایع‌دستی در سطح استان گلستان فعال است، اظهار کرد: در هفته جهانی صنایع‌دستی قرار است سه مرکز تخصصی صنایع‌دستی در استان گلستان افتتاح شود.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار