مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرگان از خرید 21 هزار تن محصولات دانه روغنی کلزا از کشاورزان این شهرستان خبر داد.

خریداری 21 هزار تن کلزا از کشاورزان در مرکز استان

به گزارش گلستان۲۴؛ عباسعلی سلیمانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون توانستیم 21 هزار تن دانه روغنی کلزا را توسط مراکز خرید از کشاورزان شهرستان گرگان خریداری کنیم.

وی تصریح کرد: وجه کلزاکاران شهرستان گرگان توسط دولت پرداخت شد و خوشبختانه در سال جاری دغدغه‌ای برای پرداخت وجوه کلزاکاران در این شهرستان نداشتیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرگان درخصوص مطالبات گندمکاران شهرستان گرگان ابراز کرد: خوشبختانه امسال نیز به محض دریافت گندم از کشاورزان شهرستان گرگان مطالبات آنها به سرعت پرداخت خواهد شد و گندمکاران نگران مطالبات خود نباشند.

سلیمانی در خصوص معوقات کشاورزان شهرستان گرگان خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی موارد شاهد آن هستیم که کشاورز در سامانه وزارت جهاد کشاورزی به نام خودش ثبت‌نام کرده است ولی موقع تحویل بار محصولات کشاورزی به نام همسرش و یا شخص دیگری تحویل می‌دهد که این روند موجب به تاخیر افتادن وجه پرداختی کشاورزان می‌شود.

وی اظهار کرد: کشاورزان با توجه به ثبت‌نلمی که در سامانه وزارت جهادکشاورزی انجام دادند اقدام به تحویل بار به مراکز خرید کنند تا به سرعت وجه خود را دریافت کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرگان در خصوص کشت دوم محصولات زراعی گفت: بذر موردنیاز پنبه و سویا به اندازه کافی در شهرستان گرگان وجود دارد و کشاورزان نگران نباشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار