رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: گلستان دو برابر ژاپن پرونده قضایی دارد و در این امر همه دارای مسوولیت هستند.

 کاهش چشمگیر طلاق در گلستان

به گزارش گلستان۲۴؛ هادی هاشمیان صبح امروز در نشست صمیمی با اهالی ورزش و جوانان استان گلستان اظهار کرد: ظرفیت کمک جامعه ورزش و جوانان به دستگاه‌قضایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و پویایی جامعه بسیار بالا است.
وی ادامه داد: سامانه تلفنی شبانه‌روزی ۱۵۸۰ حفاظت اطلاعات دادگستری آماده دریافت پاسخ گزارش تخلفات حتی تخلف در ادارات است.
رئیس‌کل دادگستری گلستان تصریح کرد: استان گلستان در بسیاری از جرایم با گزارش‌های مردمی پیشگیری کرده و اگر بخواهیم منتظر گزارشات و اقدامات برخی دستگاه‌ها باشیم نمی‌توان کاری انجام داد.

* کم‌کاری و کوتاهی مشخص برخی دستگاه‌ها باعث ایجاد چنین خساراتی در سیل اخیر بوده است
هاشمیان با اشاره به سیل اخیر در استان گلستان گفت: کم‌کاری و کوتاهی مشخص برخی دستگاه‌ها باعث ایجاد چنین خساراتی در سیل اخیر بوده است.
وی بیان کرد: گلستان دو برابر ژاپن پرونده قضایی دارد و در این امر همه دارای مسوولیت هستند.
رئیس‌کل دادگستری گلستان تصریح کرد: وضعیت نابسامان اقتصادی کشور باعث تولید پرونده‌های قضایی شده است.
هاشمیان گفت: افرادی که در میادین ورزشی برای انجام فعالیت ورزشی حاضر می‌شوند، حتما بیمه ورزشی شوند.

* کاهش چشمگیر طلاق در گلستان
وی تاکید کرد: نفوذ کلام ورزشکاران و پهلوانان در جامعه بسیار زیاد است و می‌توان با میانجی‌گری بسیاری از اختلافات را حل کرده و مانع ورود پرونده به مراجع قضایی شوند.
رئیس‌کل دادگستری گلستان با اشاره به کاهش چشمگیر طلاق در گلستان گفت: در علی‌آبادکتول طرح پایلوتی اجرا کردیم که از ۱۰۰ ازدواجی که با گذراندن دوره‌های آموزشی برگزار شد تنها یک مورد آنهم به دلیل اعتیاد همسر منجر به طلاق شد.
هاشمیان گفت: این تاثیر تلاش‌های فرهنگی و اجتماعی است که همه ما می‌توانیم در این راستا گام برداریم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار