حضرت آیت الله علوی گرگانی در خصوص امداد رسانی به سیل زدگان بر ضرورت هماهنگی بین دستگاه ها و پرهیز از موازی کاری تاکید کردند.

تشکر آیت الله علوی از رهبر معظم انقلاب

به گزارش گلستان۲۴؛ حضرت آیت الله علوی گرگانی امروز در دیدار رئیس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به مسئله سیل اخیر در کشور اظهار داشتند: جریان سیل اخیر یک آزمایش برای مردم و دیگر افراد از جمله طبقات مختلف  و ارگان ها بود و همه اقشار دست به کار شده و به عرصه کمک آمدند.

معظم له با بیان آیاتی از قرآن کریم گفتند: خداوند در آیات خود فرموده است که گاهی وجود برخی از جریانات در ظاهر شر بوده اما خیرهای فراوانی در آن نهفته است.

ایشان با اشاره به حضور همیشه در صحنه مردم و نهادها در جریان کمک به سیل زدگان تصریح کردند: اگر در این زمینه کوتاهی می شد قطعا تلفات بیشتری می داشتیم اما اقدام مردم در این حادثه موثر بود و خداوند نیز در آیات قرآن یادآور شده که اگر انسانی جان یک انسانی را نجات دهد گویی ملتی را نجات داده است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی افزودند: هلال احمر و سایر ارگان ها از اعتبارات خود در جهت رفع خسارت های وارد شده بر اثر سیل استفاده کرده که قابل تقدیر است.

استاد حوزه علمیه قم، در خصوص امداد رسانی به سیل زدگان خاطر نشان کردند: بهتر بود در زمینه امداد رسانی به سیل زدگان یک هماهنگی بین کلیه ارگان ها وجود می داشت و توزیع اقلام و امداد رسانی از یک کانال مشترک و هماهنگ صورت می گرفت تا از موازی کاری اجتناب شود.

معظم له در پایان از مقام معظم رهبری و همه ارگان هایی که در جریانات سیل اخیر ابراز همدردی کردند، تقدیر و تشکر کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار