استخدام ۶۰ آتش نشان، خرید ۴۴۵ هزار تن گندم از کشاورزان، مرگ ۳ شهروند کلاله ای در اثر تصادف سه دستگاه موتور سیکلت، برگزاری رویداد استارتاپ ویکند در گرگان و بهره برداری از مخزن آب ۱۰۰ متر مکعبی در آق قلا از جمله خبرهای کوتاه روز یکشنبه استان گلستان است.

اخبار کوتاه استان گلستان

به گزارش گلستان۲۴؛ معاون جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: در اثر برخورد سه دستگاه موتورسیکلت در شهرستان کلاله سه نفر جان باخته و ۲ تن مصدوم شدند.
**
مدیرکل امور مالیاتی گلستان گفت: ۸۳ درصد درآمد عمومی استان گلستان از طریق مالیات تامین می شود.
درآمد عمومی سال گذشته از مالیات۵ هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال بود.
**
مدیرکل شرکت غله وخدمات بازرگانی گلستان از خرید ۴۴۵ هزار تن گندم در استان خبرداد و گفت: این مقدار گندم در قالب بیش از ۶۲ هزارو ۵۱۹ محموله تحویل مراکز خرید شد.
**
رویداد استارت‌آپ ویکند صنایع خلاق با شرکت بیش از ۱۳۰ ایده از داخل و خارج کشور در گرگان برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند.
**
رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد گلستان از موافقت کمیته علائم با صدور ۱۱ گواهینامه در فرایندهای تولید صنایع لبنی، کمپوت و کنسرو، روغن نباتی، آجر و اوراق فشرده چوبی خبر داد.
**
فرماندار آق قلا از بهره برداری مخزن فلزی هوایی ۱۰۰ متر مکعبی با اعتبار ۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال در روستای یلمه خندان این شهرستان خبرداد و گفت: هزار و ۴۵۰ نفر از مزایای طرح بهره مند شدند.
**
سازمان شهرداری ها و دهیاری های گلستان مجوز جذب و استخدام ۶۰ آتش نشان در ۲۱ شهرداری استان را اخذ کرد.
ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی شهرداری های گلستان در هفته جاری آغاز می شود.
**
بازسازی و احداث پل‌های بتنی در محل برش‌های جاده گمیشان - بندرترکمن برای جایگزینی با پلهای فلزی موقت ایجاد شده در در سیل اخیر، آغاز شد.
**
حق شناس استاندار جدید گلستان خواستار اجتناب از هرگونه هزینه برای تبریک انتصاب خود شد و گفت: کسانی که قصد هزینه کردن برای تهیه گل، شیرینی، بنر یا درج در نشریات را دارند، هزینه خود را به شماره حساب هلال احمر برای کمک به سیل زدگان واریز کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار